۰۳ اسفند ۱۳۹۳

برای پرواز با آپولو 2 آماده شوید!

وقتی سینمای خانگی ال‌جی آپولو 2 با مدل LH-985XBH را روشن می‌کنید با فشردن کلید پخش موسیقی، قدرت صدا شما را به پرواز در می‌آورد.

 

این دستگاه می‌تواند بلو-ری سه‌بعدی و دی‌وی‌دی را پخش کند. به دلیل برخورداری از بلوتوث، حتی می‌توانید موسیقی را به صورت بی‌سیم از گوشی هوشمند یا تبلت به بلندگوها انتقال داد و از پخش آهنگ‌های مورد علاقه با کیفیتی بالاتر و صدایی به مراتب قدرتمندتر لذت برد.

این سیستم سینمای خانگی بلندگوهای 9.1 کانال دارد که صدا را با قدرت 1160 وات و به صورت سه‌بعدی منتشر می‌کند. پس، اگر می‌خواهید تجربه صدایی که در سینما می‌شنوید را در خانه داشته باشید و هیجان را در زیر پوست خود حس کنید، آپولو 2 بهترین گزینه برای غوطه‌ور شدن در اوج صداست.

بلندگوهای جانبی ساب‌ووفر صدای باس عمیقی را در فضا پخش می‌کنند به گونه‌ای که شما خود را در صدا محاصره می‌بینید.

با آپولو 2 می‌توان صدای بلندگوها را به موبایل هم انتقال داد. این محصول، علاوه بر بلوتوث، از وای-فای و شبکه بی‌سیم نیز برخوردار است. مرورگر پیشرفته و پشتیبانی از هارد دیسک خارجی از دیگر مزایای آپولو 2 ال‌جی به شمار می‌رود. این دستگاه سه پورت HDMI دارد که برای انتقال و پخش محتوا از دستگاه‌های جانبی بهینه شده است.

۲ نظر

Vahid ۴ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

تنها حوزه ای که الجی داره ضعیف عمل میکنه … چرا سینما خانگی جدید و ابداعی و متنوع معرفی نمیکنه الجی ؟؟

MaKenZi ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

درود

دوست من الجی طیف وسیعی از سینماهای خانگی رو ارائه کرده، با جستجو در اینترنت و یا مراجعه به فروشگاه‌های الجی نتیجه‌ی بهتری کسب خواهید کرد

نظر دهید