۱۸ بهمن ۱۳۹۴

تبلیغ جدید تلویزیون ال‌جی و رونمایی از پیشرفت‌هایش با شرکت لیام نیسون

پنل‌های شیشه‌ای باریک تعهد این برند به تلویزیون‌های پیشرفته و قدرتمند را به نمایش می‌گذارد.

بالاخره، ال‌جی از اولین تبلیغ سوپرباول خود پرده‌برداری کرد. این شرکت برای این کار از یک استعداد مشهور بهره برد تا نگرش خود را به آینده تلویزیون نشان دهد.

در این تبلیغ تجاری، تلویزیون جدید LG SIGNATURE در مرکز توجه است و بر این امر تأکید دارد که چطور این برند قصد دارد ابتکارات امروز در سرگرمی خانگی را در آینده پیش ببرد. لیام نیسون هنرپیشه اصلی این تبلیغ است و ریدلی اسکات تهیه کننده و پسرش جیک اسکات کارگردانی این تبلیغ را بر عهده دارند.

کاراکتر نیسون به عنوان “مرد آینده” شخصیتی مرموز است که وظیفه نجات دادن آینده تلویزیون‌ها را دارد تا دنیا و آدم‌های امروز از آن لذت ببرند. تلویزیون پرچمدار جدید OLED ال‌جی که در این تبلیغ به نمایش گذاشته شده است کیفیت تصویری با سیاهی کامل، کنتراست بی‌نهایت، سایه‌های غنی و رنگ‌های زنده‌‎تر ارائه می‌دهد. این کیفیت نتیجه پیکسل‌هایی است که به تنهایی خاموش و روشن می‌شوند. پنل شیشه‌ای باریک از یک شیشه کدر در قاب پشت و بلندگوهای خطی روبه‌جلو برخوردار است.

سِر ریدلی اسکات می‌گوید: «این یک فیلم اثرگذار کوتاه است. این تبلیغ در مورد مسابقه ابتکار است و قرار است فناوری فردا را بیافریند.»

مردی از آینده با این ایده که شخصیت اصلی فناوری OLED را از آینده به زمان حال انتقال می‌دهد به شیوه مؤثری تعهد ال‌جی به ارائه آینده تلویزیون را به مشتریان نشان می‌دهد. مأموریت اصلی ارائه فناوری پیشرفته بازتابی از تلاش‌های مداوم ال‌جی برای ابتکار در بخش تلویزیون OLED است.

در ادامه می‌توانید این تبلیغ تلویزیونی یک دقیقه‌ای را ببینید.

 

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید