۰۵ اسفند ۱۳۹۴

قدیمی ترین یخچال ال‌جی در کشور متعلق به کیست؟

چنانچه در آشپزخانه شما همچنان یکی از مدل‌های قدیمی ال جی (یا با نام قدیم آن گلداستار) حضور دارد، عکس یخچال را به همراه عکس شماره سریال آن در سایت http://did.goldiran.ir بگذارید و یکی از برندگان ما باشید.
یادش بخیر، آن خاطرات کودکی، دویدن‌ها گرد حیاط و خنکای آبی که مادر از یخچال به دستمان می داد.

مسابقه عکاسی “قدیمی ترین یخچال ال جی” پیوندی است میان ما و خاطراتمان. چنانچه در آشپزخانه شما همچنان یکی از مدل‌های قدیمی ال جی (یا با نام قدیم آن گلداستار) حضور دارد، عکس یخچال را به همراه عکس شماره سریال آن در سایت http://did.goldiran.ir بگذارید و یکی از برندگان ما باشید.

آیا شما برنده ویژه ما هستید؟ بله، اگر عکس شما قدیمی ترین یخچال حال حاضر ال جی در کشور را نشان دهد، شما برنده ویژه ما خواهید بود و جدیدترین ساید بای ساید ال جی NEXT-P (تنها محصول دارای تصفیه آب جهان) را جایزه می گیرد.

البته مسابقه قدیمی ترین یخچال ال جی برندگان دیگری نیز دارد. ما افتخار داریم از طریق قرعه کشی میان همه شرکت کنندگان در مسابقه، به سه نفر منتخب، یکی از یخچال های مدرن ال جی را هدیه بدهیم.

فرصتی بی نظیر برای مشتریان قدیمی و وفادار ال جی تا دیده شوند و از همراهی تحسین برانگیزشان با محصولات ال جی قدردانی شود.

ساید بای ساید NEXT-P با گرید انرژی A+ و درب جدید Door In Door جدیدترین محصول شرکت ال‌جی الکترونیکس است.
این ساید بای ساید منحصر به فرد علاوه بر زیبایی، بهره‌مند از جدیدترین تکنولوژی های دوستدار محیط زیست است. فیلتر 5 مرحله‌ای Hygiene Fresh+ و فناوری‌های نوآورانه ال‌جی نه تنها سلامت مواد غذایی را تضمین می‌کنند، بلکه تازگی و طراوت میوه، سبزیجات و سبد خوراکی‌های درون ساید را برای روزهای متوالی حفظ می‌نمایند.

کمپرسور خطی ساید بای ساید‌های ال‌جی با مصرف بسیار پایین انرژی و عملکرد بی‌صدا برای 10 سال تحت پوشش گارانتی شرکت گلدیران قرار دارد.

۱ نظر

رضا ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

با سلام
لطفآ زمان انتخاب قدیمی ترین یخچال را اعلام نمایید.

نظر دهید