۱۱ اسفند ۱۳۹۴

مراسم رونمایی از تلویزیون LG SIGNATURE OLED در CES 2016

تلویزیون OLED جدید LG SIGNATURE، که در نمایشگاه CES 2016 در ماه ژانویه (ماه گذشته) پرده‌برداری شد، بیشترین فناوری را برای بیشترین میزان غوطه‌ور کردن بیننده به ارمغان می‌آورد.

تلویزیون LG SIGNATURE OLED  جایزه بهترین ابتکار را در نمایشگاه CES 2016 از آن خود کرد زیرا با حذف عناصر غیرضروری که بیننده را از غوطه‌ور شدن در تماشا بازمی‌دارد نشان از نهایت سادگی چشم‌نوازی دارد. تلویزیون LG SIGNATURE OLED از طراحی منحصربه‌فرد Picture-on-Glass (تصویردرشیشه) بهره‌مند است که به پنل OLED ضخامت 2.57 میلی‌متر، قاب پشت نیمه شفاف و سیستم بلندگوی خطی روبه‌جلو می‌بخشد. برای نیل به این بدنه یکپارچه، که با هر دکوراسیون داخلی درهم می‌آمیزد، طراحان تمام چیزهای غیرضروری را حذف کردند و بلندگوها را داخل پایه تعبیه نمودند.

dcx_doc6nv7kizd45guf7jr77n

تلویزیون LG SIGNATURE OLED از نشان معتبر Ultra HD Premium از ائتلاف UHD برخوردار است و با استانداردهایی مطابقت دارد که توسط سازمان صنعت برای وضوح، HDR، نهایت روشنایی، میزان سیاهی، وسعت گاموت رنگ، کیفیت صدا و دیگر معیارها ایجاد شده است. تلویزیون LG SIGNATURE با قابلیت‌های HDR، کاهش نوردهی، پنل 10 بیت/ قدرت پردازنده 10 بیت، قابلیت ColorPrime Pro و webOS 3.0 نمایانگر نهایت فناوری در زمینه تلویزیون است.

مراسم رونمایی از این محصول خارق‌العاده را در ادامه تماشا کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید