۱۶ اسفند ۱۳۹۴

زندگی خوب است وقتی بیشتر بازی کنی!

ال‌جی G5 نتیجه مسیر جداگانه‌ ال‌جی است. ‌

ال‌جی G5 ماژولار شد زیرا ال‌جی باور دارد عملکرد تلفن‌های هوشمند و رقابت قیمت دیگر در حال حاضر اهمیت زیادی ندارد. ال‌جی با رویکرد متمایز خود یکی از 3 سازنده برتر تلفن هوشمند در آینده نزدیک خواهد شد. علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود این شرکت در سه ماهه دوم امسال به سوددهی در بخش ارتباطات موبایل برسد. با هم نیم‌نگاهی به امکانات این گوشی هوشمند متکرانه خواهیم انداخت.

طراحی باتری ماژولار

باتری قابل تعویض گوشی G5 ال‌جی با طراحی جدید ماژول کشویی، محدودیت‌های موجود در باتری گوشی های قبلی را از بین برده است. در این طراحی جدید، با حفظ طراحی یکپارچه بدنه فلزی، باتری گوشی به ‌راحتی قابل تعویض است.

01_Modular_Type

دوربین با زاویه لنز گسترده (زاویه‌ای بازتر از زاویه دید انسان)

با لنز دوربین گوشی  ال‌جی G5 که از ویژگی منحصر به فرد “زاویه گسترده” برخوردار است، قادر به گرفتن کل تصویر مورد نظر خواهید بود. چشم انسان به گونه‌ای است که مناظر را با زاویه دید گسترده‌ای می‌تواند مشاهده ‌کند، اما لنز دوربین گوشی G5 قابلیت گرفتن عکس تا زاویه 135 درجه را برای کاربران محترم امکان‌پذیر کرده است.

02_Wide_Angle_Lens

قابلیت بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی

قابلیت بزرگنمایی فوق گسترده 0.5X این گوشی، که برای اولین بار در گوشی هوشمند G5 ال‌جی به کار گرفته شده، مشاهده‌ی دورترین نقطه در عکس‌ها را به راحتی برای کاربران فراهم کرده است. برای مشاهده عکس‌ها و فیلم‌های گوناگون از نمای نزدیک گرفته تا صحنه‌های گسترده کافی است به سادگی با یک فشار جزیی بر روی صفحه نمایش کلیک کنید.

03_Magnifying_Zoomگرفتن تصاویر با قابلیت  POP-OUT

با گوشی LG G5به صورت همزمان می‌توانید یک عکس با سایز استاندارد و همچنین عکسی با زاویه گسترده‌تر داشته باشید. به این صورت که با قابلیت POP-OUT PICTURE  موجود در گوشی G5 ، عکس مورد نظرخود را می‌توانید با 4 نوع قاب عکس و افکت‌های پس زمینه‌ای شامل Fisheye ، B&W ،Vignette  و Lens blur برجسته کنید. با این ویژگی عکس‌هایی دوست داشتنی‌تر از قبل را می‌توانید با دوستان خود در صفحه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

04_Pop-out_Picture

حالت  DAYLIGHT

در گوشی ال‌جی G5 شاهد دیدن نوع دیگری از صفحه نمایش “آفتابی” خواهید بود. هنگامی که خورشید به روشنایی بدرخشد صفحه نمایش گوشی هم روشن خواهد شد. صفحه نمایش IPS  کوانتومی ارتقا یافته‌ی این گوشی روشن‌تر و واضح‌تر، حتی در روز و فضای باز خواهد بود.

05_Daylight_Mode

صفحه نمایش همیشه روشن

دیگر برای چک کردن زمان، تاریخ و نوتیفیکیشن‌ها، مجبور به ضربه زدن‌های مکرر و گاه و بی گاه به صفحه نمایش نیستید، چرا که با وجود نمایشگر همیشه فعال LG G5 رخدادهای مهم و ضروری همیشه در معرض دید شما قرار خواهد داشت. فقط کافی است به صفحه نمایش گوشی نگاه کنید.

06_Always-on_Display

دوستان ال‌جی

ال‌جی مجموعه ی وسیعی از دستگاه‌های همراه را با نام LG FRIENDS MANAGER معرفی کرده است که به لطف ماژولار بودن گوشی ال‌جی G5 می‌توانید مجموعه ای از این امکانات جانبی از جمله 360 VR 360  ، CAM PLUS ، CAM و چندین امکان دیگر را از طریق ماژول، به گوشی وصل کرده و از این امکانات منحصر به فرد و جدید ال‌جی نهایت لذت را ببرید.

07_LG_Friends_Manager

۴ نظر

سعید ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

الجی در mwc2016 قدرت واقعی خود را به رخ دیگران کشید و مقام اولی هم واقعا حق ال جی بود یعنی خلاصه ال جی دست به هر چی میزنه بایستی جایزه بگیره چون به نظر من در دنیا چه درقسمت تلوزیون بلکه در سل خورشیدی mono x neon یا کولر گازی های art cool stylist یا whisen یا slim art cool و یا لباسشویی twin wash و یا جاروبرقیهای cord zero ویا در هر زمینه استاد به تمام معناست اما افسوس بعضی از مردم هنوز قدرت ال جی را درک نکرده اند اما بنده قدرت واقعی را در ال جی می بینم.

kaveh mohajer ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

عالیه…تاریخ عرضه و قیمتش و لوازم جانبیش رو لطفا ارسال کنید…تشکر…ال جی دوست داریم

ال جی ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

دوست عزیز،

ال جی G5 در ماه های آتی عرضه می شود. قیمت و لوازم جانبی نیز در زمان عرضه اعلام خواهد شد. ممنون از لطف شما

امیررضا ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ پاسخ

سلام من این گوشی رو الان یه ماه خریدم خیلیم ازش راضی هستم فقط خواستم بگم نسخه اس ای این گوشی با نسخه جی فایو چه فرقی دارد؟

نظر دهید