۱۵ فروردین ۱۳۹۵

شارژ بی‌سیم سریع با ماژول جدید شرکت LG Innotek

شرکت LG Innotek، کارخانه جهانی تولید قطعات و مواد، چندی پیش اعلام کرد که به تازگی یک ماژول انتقال 15 واتی برای شارژر بی‌سیم تولید کرده است که می‌تواند همان مقدار شارژی را ارائه دهد که شارژرهای سیم‌دار ایجاد می‌کنند. این ماژول در طی سال جاری به تولید انبوه خواهد رسید.

ماژول انتقال برای شارژر بی‌سیم تلفن‌های هوشمند با عملکردی معادل شارژرهای سیمی تولید شده است. این ماژول از زمان شارژ شدن می‌کاهد و راحتی بیشتری برای کاربر فراهم می‌کند زیرا با مشخصه‌های گوناگون شارژر سازگاری دارد.

شارژر بی‌سیم متشکل از یک دریافت‌کننده و یک فرستنده است. فرستنده نیرو را به شکل پد شارژکننده یا پایه نگهدارنده برای تلفن هوشمند مهیا می‌کند. ماژول دریافت‌کننده که در تلفن هوشمند تعبیه می‌شود باتری را با تولید جریان القایی از طریق پاسخدهی به بخش فرستنده شارژ می‌کند.

شرکت LG Innotek سرعت، سازگاری و زمینه‌های کاربرد شارژر را با ماژول انتقال 15 وات جدید خود برای شارژرهای بی‌سیم بیشتر کرده است.

این ماژول‌ها، از استانداردهای Wireless Power Consortium  و AirFuel Alliance پیروی می‌کنند و با هردو حالت شارژ WPC 15W  و PMA 5W سازگاری دارند. این بدان معناست که از ماژول‌ها می توان برای محصولات مختلفی از جمله تلفن‌های هوشمند استفاده کرد و دیگر نیازی نیست که نگران برند دستگاهتان یا فناوری مورد استفاده در آن باشید.

ماژول جدید انتقال 15 واتی می‌تواند برای شارژرهای بی‌سیم نصب‌شده روی خودروها و همین طور شارژرهای بی‌سیم موجود در خانه یا محل کار مورد استفاده قرار بگیرد. این شرکت تحت این ائتلاف راهبردی با تولیدکنندگان کارخانه‌های بزرگ و جهانی چیپ‌ست کیفیت را در حد قطعات الکترونیک خودرو ایمن کرده است.

فناوری‌های اصلی این شرکت شامل ارتباط بی‌سیم، طراحی مدار نیرو و مواد جدیدی می‌شود که تولید ماژول انتقال 15 واتی را برای شارژرهای بی‌سیم با موفقیت روبه‌رو می‌کند.

افزون بر این، این شرکت از سال 2012 با Nexus 4 تولید ماژول‌های دریافت‌کننده شارژ بی‌سیم برای تولیدکنندگان جهانی تلفن هوشمند نظیر ال‌جی الکترونیکس، موتورلا و کیوسرا را آغاز کرده است. این شرکت با معرفی ماژول انتقال 5 واتی در سال گذشته که 70 درصد بازده شارژ را بیشتر می‌کرد توجه‌ها را به خود جلب نمود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید