۲۸ فروردین ۱۳۹۵

تجربه واقعیت افزوده با تصاویر پس‌زمینه 360 درجه در ال‌جی G5

ال‌جی تصاویر زیبایی از مناظر طبیعی را به صورت 360 درجه به رایگان برای دانلود در اختیار شما قرار می‌دهد. مشتریان ال‌جی می‌توانند قدرت تصاویر 360 درجه را خودشان در گوشی هوشمند ال‌جی G5 تجربه کنند.

قابلیت 360 Wallpaper به کاربران امکان می‌دهد تا تصاویر کروی را به عنوان تصویر پس‌زمینه در صفحه اصلی ال‌جی G5 قرار دهند. با حرکت دادن تلفن یا لمس کششی نمایشگر، پس‌زمینه به خودی خود جان می‌گیرد و تجربه‌ای شبیه به چیزی که در دنیای واقعیت افزوده یا VR دیده می‌شود ایجاد می‌کند. تصاویر 360 درجه می‌توانند در حالت سینمایی (Cinematic View) دیده شوند و ماژول LG 360 CAM نیز می‌تواند تصاویر کروی بگیرد که قابل استفاده به عنوان تصویر پس‌زمینه در G5 یا آپلود در نمایش خیابانی Google Street View باشد.

کاربران ال‌جی G5 به تصاویر خیره‌کننده‌ای دسترسی خواهند داشت که توسط عکاسان حرفه‌ای می‌شود. شهرهای مشهور دنیا و مناظر بی‌بدیل و چشم‌نواز طبیعت بخشی از این تصاویر هستند. در ابتدا، 12 تصویر در فروشگاه مجازی SmartWorld ال‌جی وجود دارد و هر ماه تا ماه نوامبر 4 تصویر به آن افزوده می‌شود.

این تصاویر که با عکاسی حرفه‌ای ثبت شده‌اند بین ماه  آوریل و نوامبر در تمام 69 کشوری که فروشگاه مجازی SmartWorld ال‌جی در دسترس است قابل استفاده هستند. کاربران ال‌جی G5 که علاقه‌مند به تجربه تصاویر پس‌زمینه 360 درجه در تلفن‌های هوشمندشان هستند را تشویق می‌کنیم که به سایت www.LGworld.com سربزنند یا دانلود برنامه کاربردی اندروید را برای اطلاعات بیشتر در مورد تصاویر پس‌زمینه و هم چنین اطلاع از فرصت‌ها برای بردن جوایز و هدایا از دست ندهند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید