۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

ال‌جی Action CAM؛ دوربین جدید ال‌جی برای سبک زندگی فعال با قابلیت پخش زنده از طریق شبکه 4G

این دوربین اکشن مجهز به LTE جدیدترین عضو اکوسیستم دوستان ال‌جی  با نام LG Friend است.

دوربین جدید Action CAM به کاربران امکان می‌دهد تا مستقیم در سایت‌هایی نظیر یوتیوب به صورت زنده و بدون نیاز به تلفن هوشمند ویدئوهای خود را پخش کنند. دوربین Action CAM ال‌جی ماه آینده در کره جنوبی عرضه خواهد شد و پس از آن در بازارهای اصلی سراسر دنیا شامل امریکای شمالی و اروپا در دسترس قرار خواهد گرفت.

ال‌جی Action CAM علاوه بر قابلیت پخش زنده، از امکان دسترسی از راه دور از طریق 3G و LTE برخوردار است. در نتیجه، این دستگاه می‌تواند به وسیله دوربین CCTV برای کنترل خانه یا دوربین داشبورد اتومبیل به کار گرفته شود. کاربران Action CAM قادر خواهند بود تصاویر و ویدئوهای ضبط شده را در گوشی‌های هوشمند جفت‌شده خود دانلود کنند.

این دوربین با رتبه IP67 کاملاً در برابر گرد و خاک و شن محافظت می‌شود و می‌تواند تا عمق یک متری حدود 30 دقیقه زیر آب بماند. قاب دوربین Action CAMLTE  که کاملاً ضدآب است (و در سه ماهه سوم عرضه خواهد شد) به این دوربین امکان می‌دهد تا در فعالیت‌های هیجانی‌تری مانند موج‌سواری و غواصی شرکت کند. با کمک پایه اختیاری، ال‌جی Action CAMLTE  می‌تواند ویدئوهای صاف و ثابتی ضبط کند؛ آن هم در حالی که به کلاه کلاسکت، دوچرخه، خودرو و دیگر سوژه‌های متحرک و تندرو متصل می‌شود.

LG-Action-CAM-LTE-2

این دوربین باتری قدرتمند 1400 میلی‌آمپر دارد و می‌تواند تا 4 ساعت با کیفیت Full HD پیشگام در صنعت فیلم‌برداری کند.

جانو چو، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ما به توسعه اکوسیستم LG Playground با هر دو نوع ماژول و مجزا از Action CAMLTE  متعهد هستیم و این محصول یکی از بسیار محصولاتی است که امسال معرفی خواهند شد. دوربین Action CAMLTE  نمونه بارزی از نوع ابتکاری است که ما به بازار خواهیم آورد؛ محصولاتی جدید با امکاناتی که در هیچ یک از محصولات رقیب وجود نداشته است.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید