۰۵ خرداد ۱۳۹۵

گام به گام با webOS ال‌جی: معرفی برنامه کاربردی “تکنولوژی فکر”

آیا انسانی آرام، شاد، سالم و توانگر هستید؟

برنامه تکنولوژی فکر دریچه‌ای به سوی موفقیت، داشتن زندگی شاد و پویا و در حال پیشرفت در محیط جذاب تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی به روی شما می‌گشاید.

این برنامه بر طبق اصول روانشناسی و تجربی اطلاعات خوبی برای گام نهادن شما در مسیر رشد و کمال که مسیر و هدف همه انسان‌ها است در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.

طراحی و برنامه‌نویسی برنامه تکنولوژی فکر ال‌جی توسط بهروز پولادرگ انجام شده است.

10

این برنامه هم توسط کنترل معمولی و هم کنترل جادویی به درستی عملکرد دارد و متناسب به هر دوی آنها طراحی، ساخته و بهینه‌سازی شده است.

برای دسترسی به این برنامه در فروشگاه LG Store به بخش برنامه‌ و بازی بروید و سپس، با فیلتر کردن و انتخاب بخش آموزش، برنامه تکنولوژی فکر را در میان فهرست برنامه‌های آموزشی پیدا کنید.

برنامه تکنولوژی فکر قابلیت به‌روزرسانی داده‌ها را دارد و داده‌ها به مرور زمان به‌روزرسانی شده و داده‌های جذاب جدید به برنامه افزوده خواهد شد.

مطالب از منابع معتبر توسط شخص متخصص در زمینه مربوطه استخراج و بررسی و ثبت گردیده است. در صورتی که اشکالی در مطالب مشاهده کرده‌اید توسط ایمیل توسعه دهنده برنامه در بخش “درباره برنامه” با تیم ما در ارتباط باشید.

1

در بخش فهرست اولیه اطلاعات برنامه در شش دسته متفاوت در اختیار شما قرار دداده شده است:

  • دسته اول: خودشناسی و خداشناسی
  • دسته دوم: اعتماد به نفس
  • دسته سوم: اصول ارتباطات
  • دسته چهارم: کسب ثروت
  • دسته پنجم: مدیریت روحیه
  • دسته ششم: حل مسائل زندگی

با انتخاب هر دسته از مطالب مربوطه به آن دسته به صورت مجزا در اختیار شما خواهد بود.

برای جست و جو در همه بخش‌ها به صورت یک جا یک بخش در نظر گرفته شده است که امکان جست و جو بر اساس کلمات کلیدی، مرتب سازی و جست و جوی سریع بخش‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

2

اطلاعات برنامه در دسته‌های تعریف شده طبق درخواست شما عزیزان تکمیل خواهد شد. لذا در صورتی که نظر یا پیشنهادی برای این مورد دارید توسط اطلاعات بخش “درباره برنامه” با ما در ارتباط باشید.

از زمان اجرای برنامه و در بخش های مختلف برنامه جملات تأکیدی برای شما به نمایش گذاشته می‌شود. سعی نمایید این جملات را مطالعه کرده و تکرار نمایید. این کار تأثیر مثبت و خوبی بر شما خواهد گذاشت.

۴ نظر

شرکت ۵ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

جااالب و مفید بود
سپاسگزارم

رضا ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

ایا امکان اپدین وب او اس ۲ به ۳ وجود داره

یادداشت تبلیغاتی ۲۱ تیر ۱۳۹۵ پاسخ

مطلب خوبی بود
ممنونم

ELIAS ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

با عرض سلام و خسته نباشد
میخواستم بدونم تلوزیون LG -43 MODEL 770رو میبشه برنامه های کاربردی و سرکرمی نصب کرد. آخه هیچ برنامه ای واسه سرگرمی نداره نه شبکه های دجیتال و خوده تلوزیون.اگه میشه برنامه های نظیر اسکایپ.و بازیهای سرگرم کننده رو روش نصب کرد راهنمایی کنین لطفا
با تشکر فراروان و خسته نباشید خدمت شما.

نظر دهید