۰۱ تیر ۱۳۹۵

تابستان امسال، تلویزیون OLED ال‌جی شفق قطبی را به ایسلند می‌آورد

جشنواره آنلاین طرفداران برای بردن بلیت کنسرت ریکجاویک برگزار می‌شود.

ال‌جی کمپینی در جهت قابل رویت شدن شفق شمالی برای مخاطبان سراسر دنیا به شیوه‌ای منحصربه‌فرد، از طریق تلویزیون‌های 4K OLED مجهز به HDR آغاز کرد. ال‌جی شفق قطبی یا  Aurora Borealis را طی رخدادی در شهر ریکجاویک ایسلند با کنسرت یک گروه ایسلندی در 20 جولای به نمایش خواهد گذاشت و پس از آن، یک نمایشگاه عکس به مدت چهارماه برای نمایش زیبایی ایسلند در تلویزیون‌های OLED ال‌جی برگزار می‌کند.

شفق شمالی در ایسلند از آوریل تا آگوست به دلیل خورشید شبانه قابل مشاهده نیست؛ نوری که باعث می‌شود این کشور تقریباً تما 24 ساعت در روز روشن باشد. ال‌جی برای این که اولین بار فرصت مشاهده شفق قطبی را در طی ماه‌های تابستان برای گردشگران و ساکنان ایسلند فراهم آورد، تقریباً یکهزار میهمان را به کنسرت Lights Out, Stars On  دعوت کرده است؛ یعنی درست همان جایی که یک گروه موسیقی ایسلندی اجرا خواهند داشت. ال‌جی با پنل‌های شیشه‌ای باشکوهی که تصویر را بر روی شیشه در تلویزیون SIGNATURE OLED ال‌جی نشان می‌دهند، فقط برای یک شب، 40 تلویزیون OLED بزرگ نصب کرده تا آسمان شب را در صفحه کاملاً سیاه خود به نمایش گذارد. شرکت‌کنندگان این فرصت را دارند که بلیت کنسرت و تمام هزینه‌های سفر به ریکجاویک را برنده شوند.

کنتسرت و نمایشگاه عکس در سالن کنسرت هارپا در ریکجاویک برگزار می‌شود. بلیت‌ها از نشانی www.tix.is/en/event/2973/lights-out-stars-on    قابل خریداری است.

ویدئوی تبلیغاتی نیز در لینک  www.youtube.com/watch?v=7WOTuprjdQg   قابل مشاهده است.

“نکته مهم: این مطلب صرفاً جهت اطلاع شما کاربران عزیز از اخبار جهانی ال‌جی است و این کمپین در ایران اجرا نمی‌شود.”

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید