۰۲ تیر ۱۳۹۵

وب‌سایت جدید ال‌جی برای حل مشکلات امنیتی موبایل

ال‌جی یکی از بهترین سازندگان در زمینه تجهیزات اصلی است که به محض گزارش مشکلات امنیتی در محصولات خود، برای دستگاه‌های تلفن همراه آپدیت ارائه می‌دهد تا مشکل را برطرف کند.

این شرکت به تازگی وب‌سایت انحصاری خود را برای رفع مشکلات امنیتی محصولات موبایل خود راه‌اندازی کرده است. به گفته ال‌جی، وب‌سایت امنیت محصول بولتین‌ها و آپدیت‌هایی را به صورت مرتب در مورد مشکلات امنیتی مربوط به دستگاه‌های ال‌جی منتشر می‌کند. این وب‌سایت جدید به نشانی https://lgsecurity.lge.com/ توسط تیم پاسخگویی امنیت محصول (PSRT) مدیریت می‌شود و اطلاعاتی را در دسته‌بندی‌هایی به نام‌های اخبار امنیتی، فرایند پاسخگویی، بولتین‌های امنیتی و گزارش مشکلات امنیتی ارائه می‌دهد.

وب‌سایت امنیتی جدید ال‌جی مشکلات مربوط به اندروید که توسط گوگل ایجاد می‌شود را بررسی می‌کند و مهم‌ترین و آسیب‌پذیرترین مشکلات را بر اساس شدت تهدید به دسته‌های بالا، متوسط، کم فهرست‌بندی می‌کند. این شرکت از مشتریان یا محققان می‌خواهد که در صورت یافتن یک مشکل امنیتی احتمالی در محصولات موبایل ال‌جی به آنها گزارش دهند.

ال‌جی می‌گوید: «مشکلات امنیتی موبایل روزبه‌روز بیشتر می‌شوند؛ به طوری که در حال حاضر، بخشی از زندگی ما شده‌اند. پس خیلی مهم است که مشتریان و سازمان‌ها شفاف‌تر شوند و از نزدیک با ما همکاری کنند تا در صدر این حوزه که به سرعت در حال تغییر است بمانند.»

۳ نظر

کامران ترابی ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

ال جی مدل K8 دارم وقتی خاموشش میکنم و میخوام به شارژ بزنم تا به برق وصل میشه خود بخود روشن میشه؟؟؟علت چیه رو اعصابمه!!!

رضا سلیمی ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

سلام
اگه
ممکنه
جوااااااااااااااااااااااااااب
بدید.من یه تلوزیون LG web osدارم میخام دانلود کنم میگه دانلود فایل پشتیبانی نمیشود باید چی کار کنم? (اگه جواب ندید اینو آتیشش میزنم میرم یه تلوزیون SONY میخرم)

Afshin ۹ آبان ۱۳۹۵ پاسخ

سلام من الجی جی ۵ دارم ولی سنسورم تماسم وقتی که باهاش تماس میگیرم بعد از مکالمه طرف که قطع کرد صفحه ی گوشیم همون موقع روشن نمیشه باید ۳۰ ثانیه منتظر موند یا وقتی که قفل گوشی رو باز میکنمم همین طوریه

نظر دهید