۲۱ تیر ۱۳۹۵

کی گرسنه است؟

حتی اگر در خانه‌ای باشید که بهترین خلوتگاه یا غار مدرن را برای خود درست کرده باشید، نه فقط شما، بلکه هر طرفدار دیگری در صورت گرسنه یا تشنه بودن تماشای بعضی از صحنه‌ها را از دست می‌دهد. بعد از فراهم کردن و سور و سات آبمیوه، نوشابه یا ساندویچ، مهم است که زود برگردید و خودتان را به سرعت پای تلویزیون برسانید.

یکی از بهترین راه‌ها برای کوتاه کردن ثانیه‌های حضور در آشپزخانه برای برداشتن خوراکی این است که یخچال فریزر شما مرتب و منظم باشد. در این صورت خیلی راحت می‌توانید به آن چیزی که لازم دارید دسترسی پیدا کنید. یخچال‌های ال‌جی با درب دولایه مملو از بخش‌ها و فضاهای اختصاصی است تا در روز بازی، بدون وقت‌کشی و نیاز به باز کردن درب اصلی یخچال، خوراکی‌های مورد نیازتان را بردارید. این بخش‌ها قادرند هر چیزی را ذخیره کنند؛ از انواع آبمیوه و نوشابه گرفته تا میان‌وعده‌ها و هله‌هوله‌های خوشمزه‌ای که می‌خواهید در روز بازی تناول کنید.

میزبان‌هایی که مهمان‌ها را تشویق کنند تا خودشان برای آوردن خوراکی همکاری کنند، در پایان بازی و رفتن مهمانان خواهند دید که درب یخچال باز مانده و مقدار زیادی از هوای سرد هدر رفته، در نتیجه بازده یخچال پایین می‌آید و غذاها زودتر منقضی و فاسد می‌شوند. اما طراحی مبتکرانه یخچال‌های ال‌جی با دوب دولایه به میزان چشمگیری هدررفت هوای سرد را به حداقل می‌رساند و غذاها را به مدت طولانی‌تر تازه‌ نگه می‌دهد. بنابراین، به جای اینکه میهمانان وقت خود را در طول بازی پای یخچال صرف کنند، هر کسی می‌تواند هر چیزی را که نیاز دارد پیدا کند و قبل از اتمام آگهی تبلیغاتی خودش را پای تلویزیون برساند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید