۲۷ آبان ۱۳۹۵

آموزش رایگان در باشگاه روی خوش زندگی

شرکت گلدیران به مشتریان محترم  و وفادارش در باشگاه روی خوش زندگی ال‌جی و گلدیران توسط تکنسین مجرب آموزش رایگان ارائه می‌دهد.

آموزش رایگان نحوه کار با محصولات ال‌جی یکی از خدمات خصوصی باشگاه روی خودش زندگی است که در حال حاضر برای مشتریان تهرانی در دسترس است. این خدمات به زودی در اختیار مشتریان دیگر ال‌جی در سراسر کشور قرار خواهد گرفت. اگر می‌خواهید با همه امکانات اختصاصی این باشگاه آشنا شوید، ادامه مطلب را بخوانید.

سرویس صورتی یا Pink Service

سرویس صورتی به منظور ارائه خدمات توسط زوج خانم و آقا توسط شرکت‌های ال‌جی و گلدیران طراحی و اجرا شده است.

از آنجا که بانوان استفاده کنندگان اصلی لوازم خانگی در منزل می‌باشند، هنگام نیاز به خدمات غالباً در منزل تنها هستند و ترجیح می‌دهند تکنسین خدمات، زمانی برای ارائه خدمات مراجعه نماید که همسر یا شخص دیگری در منزل حضور داشته باشد.

pink-service

شرکت مشتریان گلدیران در راستای ایجاد احساس راحتی، اطمینان خاطر و امنیت برای این دسته از مشتریان، خدمات صورتی (PINK SERVICE) را تعریف و راه اندازی نمود که طی آن هنگام ارائه خدمات، یک زوج تکنسین به منزل مشتری مراجعه می‌نمایند و تکنسین آقا نسبت به نصب یا رفع ایراد دستگاه اقدام می کند و تکنسین خانم آموزش نحوه استفاده، نکات ایمنی و توضیحات ضروری را به مشتری (خانم) ارائه می نماید.

قطعاً برقراری ارتباط و انتقال اطلاعات از جانب تکنسین خانم به مشتری (خانم) بهتر و راحت تر صورت می گیرد. این خدمت نه تنها اقدامی موثر در عرصه فعالیت‌های اجتماعی است، بلکه توانسته با احترام به عقاید و فرهنگ مشتریان، اطمینان خاطر، امنیت و آرامش را برای ایشان به ارمغان بیاورد.

اعضای الماس (Diamond) و طلایی (Gold) باشگاه همیشه از PINK SERVICE به صورت رایگان استفاده می کنند.

cooking

آموزش خصوص آشپزی با مایکروویو ال جی

شرکت مشتریان گلدیران، مرکز آموزش آشپزی با مایکروویو ال جی را برای بالابردن سطح دانش مصرف کنندگان و استفاده بهینه از محصولات راه اندازی کرده است.

این مرکز با برگزاری کلاسهای آموزش آشپزی، سعی در آشنا کردن مصرف کنندگان با محصولات دارد. در عین حال با ایجاد فضای صمیمی، افراد را ترغیب می کند که روی خوش زندگی را با محصولات ال جی تجریه کنند.

کلاسهای فوق در صورت درخواست اعضای محترم سطح الماس (diamond) به صورت خصوصی در محل مشتری برگزار می گردد.

reinstall

نصب مجدد محصول و آموزش مجدد

کارشناسان همواره توصیه می کنند برای نصب مجدد محصول در نقل مکان و یا تغییر دکوراسیون منزل از فرد متخصص کمک گرفته شود. همچنین ممکن است در زمان نصب، کاربر اصلی محصول حضور نداشته باشد و با کارایی محصول به درستی آشنا نشده باشد.

بر این اساس، نصب یا آموزش مجدد، یکی دیگر از خدماتی است که شرکت مشتریان گلدیران در دستور کار خود قرارد داده است که اعضای Diamond و Gold می توانند به صورت رایگان از آن بهره‌مند شوند.

vip

امکان عودت محصول خریداری شده

در صورت بروز مشکل برای محصول در 3 ماه اول خرید آن برای اعضای باشگاه محصول تعویض گردیده و مـحصــول جدید به ایشــان تحویل می گردد.

آمـوزش مجدد در مـحـل مشتری

ممکن است در زمان نصب، کاربر اصلی محصول حضور نداشته باشد و با کارایی محصول به درستی آشنا نشده باشد. بر این اساس نصب یا آموزش مجدد، یکی دیگر از خدماتی است که شرکت مشتریان گلدیران در دستور کار خود قرار داده است.

تمدید ضمانت به صورت رایگان

در هنگام نصب و یا یک ماه قبل از اتمام گارانتی، به مصرف کننده توصیه می شود با توجه به شرایط زیر و با پرداخت هزینه، ضمانت محصولات را تمدید نماید.

table

1- بروز مشکل بدن معنیست که عملکرد اصلی دستگاه را مختل کند و زمان تعمیر طولانی شود.
2- تهیه مواد مصرفی به عهده مشتری می باشد.

  • کلیه خدمات رایگان باشگاه روی خوش زندگی در جدول فوق به محصول جدید خریداری شده پس از دریافت کارت عضویت تعلق میگیرد حتی اگر مشتری از اعتبار کارت خود استفاده ننماید.
  • درحال حاضر، کلیه خدمات باشگاه صرفاً به محصولاتی که در مناطق 22 گانه شهر تهران خریداری و نصب شده است تعلق می گیرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید