۱۷ آبان ۱۳۹۵

شرکت LG Innotek بهترین شریک شیفلر شد

ال‌جی اینوتک بهترین شرکت در آلمان در رقابت 500:1 با دیگر شرکت‌های سازنده قطعات خودروی آلمان است.

شرکت ال‌جی اینوتک اعلام کرد که توسط گروه خودروسازی شیفلر (Schaeffler Automotive Group) به عنوان بهترین تأمین‌کننده قطعات خودرو در کنفرانس Schaeffler Supplier Day 2016 انتخاب شده است.

تقریباً 10 شریک از 5 هزار شریک شیفلر در سراسر دنیا به عنوان “بهترین شریک” انتخاب شده‌اند. این درجه از صلاحیت زمانی به یکی از شرکا اعطا می‌شود که یک بخش از تمام جنبه‌های رقابتی در تجارت قطعات خودرو تأیید شود. این تأییدیه به این دلیل است که شرکت ال‌جی اینوتک در تمامی بخش‌ها مانند کیفیت، قابلیت اعتماد، قیمت و نوآوری تقدیر شده است.

شرکت شیفلر در آلمان واقع شده است و یک شرکت جهانی متخصص در ساخت قطعات خودرو و یاتاقان محسوب می‌شود. فروش این شرکت 16.7 هزارمیلیارد وون کره (معادل 13.2 میلیارد یورو) در سال گذشته گزارش شده است. قطعاتی که این شرکت از تأمین‌کنندگانش می‌خرد 9.8 هزارمیلیارد وون کره (7.8 میلیارد یورو) ارزیابی شده است.

ال‌جی اینوتک به دلیل کنترل دقیق سوخت وسایل نقلیه از سال 2014 برای شیفلر قطعات خودرو تولید می‌کند. این روزها، این شرکت در حال توسعه مشارکت در ساخت موتورهای خودرو است. تأیید فناوری این شرکت زمانی اتفاق افتاد که ال‌جی اینوتک با شیفلر در انجام پروژه‌های دیگر همکاری داشت.

c1bb0524-ed0b-41b5-a20d-f989d31e65cc-large

انتخاب عنوان “شریک برتر” توسط شیفلر منجر به تقویت پایگاه مشتری ال‌جی اینوتک می‌شود. زیرا ال‌جی اینوتک شریک اصلی دو شرکت آلمانی بزرگ است. این شرکت سال گذشته توسط گروه خودروسازی Continental “بهترین شریک” نام گرفت.

افزون بر این، شرکت ال‌جی اینوتک تأییدیه کیفیت عالی (Quality Excellence Award) را از جنرال موتورز (GM) برای قابلیت‌های کنترل کیفیت شدید و سخت‌گیرانه که منجر به کیفیت بی‌نقص محصولات می‌شود دریافت کرده است. به عبارت دیگر، سازندگان از قطعات خودروی ال‌جی اینوتک رضایت کامل دارند.

تجارت قطعات خودروی ال‌جی اینوتک از زمان تولید موتور خودرو در سال 2007 همراه در حال رشد بوده است. فروش قطعات خودروی این شرکت 596.3 میلیارد وون کره در سه ماهه سوم گزارش شده که نسبت به سال گذشته 27 درصد افزایش داشته است. افت سفارشات، که احتمالاً در پیش‌بینی فروش متوسط تا طولانی‌مدت به کار می‌رود، به 6.9 هزار میلیارد وون در پایان سپتامبر رسیده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید