۲۱ آذر ۱۳۹۵

برای ارسال طرح‌های تحقیقاتی 20 روز فرصت دارید

به دلیل استقبال زیاد دانشجویان ایرانی عزیز، مهلت ارسال طرح‌های تحقیقاتی برای پروژه جهانی LG Challenger تا ۱۰ دی ماه تمدید شد.

پروژه LG Global Challenger اولین و جدیدترین برنامه های سفر تحقیقاتی به خارج کشور برای دانشجویان ایرانی در دوره کارشناسی می‌باشد. این سفر تحقیقاتی برای اولین بار در سال ۱۹۵۵ در کره جنوبی پایه ریزی شد که به عنوان محبوب‌ترین برنامه عمده و اردوی سفر به خارج از کشور در میان دانشجویان دانشگاه‌های کره، با نرخ رقابت ۱ به ۲۱ شناخته شد و مورد استقبال همگان قرار گرفت.

دانشجویان در این پروژه می‌توانند آزادانه موضوع سفر و کشور مورد علاقه خود را انتخاب کنند و از موقعیت‌های بی‌نظیر و بسیار عالی بازدید کنند. برای این سفر تحقیقاتی ۶ موضوع در زمینه‌های علوم طبیعی، فناوری اطلاعات (IT)، مهندسی، اقتصاد و مدیریت، علوم انسانی و اجتماعی و فرهنگ و هنر برای انتخاب وجود دارد.

picture5-300x196

نحوه ثبت نام

ثبت نام در پروژه LG Global Challenger Iran از ۲۰ شهریور امسال آغاز شده است و تا ۱۰ دی ماه ادامه خواهد داشت.

دانشجویان دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه‌های ایران در قالب تیم‌های ۴ نفره که همگی خانم یا آقا و در حال تحصیل در یک دانشگاه (از هر رشته ای) هستند، می‌توانند در وب سایت LG Global Challenger به آدرس http://lgchallenger.ir ، رفته و بر روی گزینه “ثبت‌ نام” کلیک کنید و اطلاعات کامل خود و هم تیمی‌های خود را وارد نمایید.

طرح پیشنهادی خود را (که فرمت آن آزاد و ترجیحاً به زبان انگلیسی است) به همراه فایل اسکن کارت دانشجویی هر ۴ نفر تیم، در یک فایل فشرده که حجم آن از ۱۰ مگابایت تجاوز نکند، آپلود کنید.

دانلود نمونه طرح سفر تحقیقاتی برگزیده در مسابقه سال ۲۰۱۵ کشور کره جنوبی:

Coffee grounds biomass

۲ نظر

حانيه روستا ۲۲ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

Didgahe mohite zisti

مرضیه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

ای کاش مسابقه طوری بود که میشد با بقیه دانشگاه ها هم گروه زد.الان من میخوام شرکت کنم ولی کسی از دانشگاه ما حاضر نیست بیاد.

نظر دهید