۲۹ دی ۱۳۹۵

تصویر رویایی در قاب خیال‌انگیز ال‌جی UF9500

تلویزیون‌ Super UHD ال‌جی با مدل‌ UF9500 در ابعاد 55، 65 و 79 اینچ مدتی است وارد بازار ایران شده و در فروشگاه‌های ال‌جی-گلدیران به فروش می‌رسد.

Color Prime

با فناوری نوردهی نانو، طیف‌های رنگی، سایه‌ها وتصاویر را به شکلی کاملا متفاوت تجربه خواهید کرد. با این تکنولوژی، تصاویر واقعی‌تر و جزئیات با وضوح کامل دیده می‌شوند.


UF95000-Color-Prime_Desktop1

وضوح تصویر 4K

تلویزیون Ultra HD با وضوح 4 برابرFull HD، تصاویر سه‌بعدی شفاف‌تر از همیشه است و واقع‌گرایی بیشتر از همیشه نمود پیدا می‌کند.

02_4K_Resolution-UF95

ارتقاء دهنده کیفیت تصویر 4K

هم اکنون شما می توانید لذت بیشتری از تصاویر 4K ببرید.با ارتقاء دهنده کیفیت تصویر 4K می توانید جزییات فیلم ها ورزش ها و… را بهتر مشاهده کنید

03_4K_Upscaler

فوق باریک

طراحی فوق باریک تلوزیون های 4K به گونه ای است که علاوه بر زیبایی مکممل مناسبی برای دکوراسیون منزل شماست.

09_Ultra_Slim-UF95

صفحه نمایش

سینما با آن پرده بزرگ، بدون قاب و هیچ مانع دیگری، بهترین گزینه برای لذت بردن از فیلم های دو بعدی و سه بعدی می باشد. اما اکنون تلویزیون وجود دارد که دارای همان ویژگی ها است و یک تجربه نمایش سینمایی را در منزلتان پدید می آورد.سری مدل های جدید تلویزیون های ال جی بر اساس یک فکر بکر و فناوری مدرن طراحی شده اند تا تجربه یک نمایش باور نکردنی را برای شما به ارمغان بیاورند.

Cinema-Screen-Desktop1

پایه Auditorium

پایه این تلوزیون به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر زیبایی فوق العاده با انعکاس صدای خروجی از تلوزیون سبب افزایش کیفیت صدای خروجی و انتقال آن به دورترین نقاط می شود.

11_Auditorium_Stand

بلندگوهای طراحی شده توسط Harman/kardon

یک تصویر مهیج و فوق العاده لایق یک صدای فوق العاده میباشد.صدای شفاف با Harmon/Kardon به شما تجربه شنیداری فوق العاده ای را می دهد.

ULTRA_HD_UF95

صدای فراگیر

با انتقال صدایی فراگیرو کیفیت بالایی از آنچه که می شنوید شما نهایت لذت را از تصویر 4K ببرید.

13_ULTRA_Surround_4-UF95

webOS 2.0

LG WebOS برای راحتی شما طراحی شده است پس سرگرمی و یادگیری را برای شما ساده تر کرده است.هم اکنون تنها کاری که شما باید انجام دهید آرامشی عمیق است و تلوزیون WebOS تجربه تماشای تلوزیون را برای شما ساده تر از قبل می کند.

02_webOS_2.0

منوی اصلی

تنها با کلیک دکمه Home می توانید برنامه ها و محتویات خود را از پایین صفحه و با استفاده ازمنوی اصلی به روی صفحه آورید و همچنین هنگام پخش برنامه های تلویزیون در میان محتویات حرکت کنید.

04_Launcher

SmartShare

می توانید به راحتی و بدون نیاز به سیم، فایل های خود را از دستگاه های دیگر به صفحه نمایش بزرگ تلویزیون خود به کمک SmartShare منتقل نمایید. ال جی تلویزیونی هوشمند تر از هر زمان دیگری به شما هدیه می دهد.

09_Smart_Share2

کنترل جادویی

کنترل تلویزیون هوشمند ال جی بسیار آسان است. با کمک کنترل جادویی به راحتی تلویزیون خود را تحت سلطه در آورید.

10_Magic_Remote

4K 60P HEVC

استاندارد HEVC در هر ثانیه 60 فریم را ساپورت می کند و شما می توانید تصیری شفاف را داشته باشید هم اکنون شما می توانید محتوای 4K را توسط اینترنت و یا USB بدون کمک به دستگاهی دیگر Play کنید

18_4K_60P_HEVC_UF95_A

۲ نظر

علی ۲۹ دی ۱۳۹۵ پاسخ

خسته نباشید…

این مدل UH850v که تو سایت الجی هست

http://www.lg.com/uk/tvs/lg-49UH850V

کی وارد ایران میشه؟؟؟

قابلیتهایی مثل HDR_4k3d super hd .webos3 رو داره…نمایندگی گلدیران زنگیدم میگن نداریم!!! اصلا این مدل قراره وارد ایران بشه با این قابلیتهایی که توی لینک سایت الجی هست؟؟؟

لطفا پاسخ بدین…

حسین ۱ بهمن ۱۳۹۵ پاسخ

علی اقا طبق روال مرسوم مدلهای ۲۰۱۷ ال جی تقریبا اواسط تابستان به بازار ایران می رسه اما اواسط بهار نمونه های وارداتی و بدون گارانتی اون در بازار فراوانه البته با طرح برخورد با قاچاق کلال امیدوارم امسال این تجربه هر ساله تکرار نشه

نظر دهید