۱۰ اسفند ۱۳۹۵

با دوربین ال‌جی G6، هیچ چیز از کادر بیرون نمی‌ماند

وقتی ال‌جی G6 دارید، دیگر لازم نیست از افراد سوژه خود بخواهید تا جایشان را تغییر دهند، به هم نزدیک‌تر شوند یا جای دیگری را برای ایستادن پیدا کنند تا همه چیز داخل کادر باشد.

کافیست بین تنظیمات زوایه دید استاندارد و واید یکی را انتخاب کنید. ال‌جی G6 با دوربین‌های ۱۳ مگاپیکسل در پشت که لنزی با زاویه ۱۲۵ درجه واید یا گسترده دارد، نماهای پانورامایی ثبت می‌کند که دوربین‌های معمولی تلفن‌های هوشمند قادر به ثبت آن نیستند. ال‌جی G6 با تغییر یکپارچه در زمان زوم کردن و کوچک کردن بین لنزهای دوربین زوایه گسترده و استاندارد تجربه دوربین خارق‌العاده و منحصربه‌فردی را میسر می‌کند؛ حتی در زمان ضبط ویدئوهای ۴K. میدان دید وسیع ۱۰۰ درجه در دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل خود دارد و کاربران می‌توانند سلفی‌های تکی یا گروهی خود را بدون نیاز به مونوپاد ثبت کنند. علاوه بر این، دوربین زاویه واید یا گسترده از اعوجاج یا افت کیفیت لبه می‌کاهد؛ چیزی که در بیشتر تصاویر طبیعی است.

LG-G6-03

تصاویر را مربعی کنید و به اشتراک بگذارید

برای مشاهده سلفی، وِفی (سلفی‌های بیش از دو نفر)، تصاویر زاویه گسترده و حتی آنهایی که با حالت جدید مربعی دوربین Square Camera Mode ثبت شده‌اند، تصاویر ال‌جی G6 در یک پنجره به حالت فیلم ظاهر می‌شوند و کاربران لازم نیست گالری خود را ورق بزنند تا آن‌ها را مشاهده کنند. ال‌جی G6، با قابلیت دوربین مربعی Square Camera، نمایشگر را که نسبت تصویر ۱۸:۹ دارد به دو قسمت مساوی تقسیم می‌کند.  ال‌جی G6 تصاویر مربعی با نسبت ۱:۱ (یک به یک) ثبت می‌کند که برای اینستاگرام، اسنپ چت و دیگر برنامه‌های کاربری رسانه‌های اجتماعی عالی هستند. کاربران می‌توان نسبت‌های دیگری مانند ۴:۳، ۱۶:۹ یا ۱۸:۹ را نیز انتخاب کنند. کاربران می‌توانند تصاویر را با نسبت تصویر ۱:۱ در یک پنجره ثبت کنند و در همان حال در پنجره دیگر مشغول چک کردن، ویرایش و آپلود کردن عکس‌هایشان درست بعد از ثبت تصویر باشند. همچنین، با ترکیب ۲ تا ۱۰۰ تصویر دخیره‌شده در گالری می‌توان فایل‌های گیف (GIF) ساخت.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید