۰۴ شهریور ۱۳۹۶

ال‌جی +G6 به بازار ایران آمد

ال‌جی +G6 که آن را G6 Plus هم می‌خوانند به تازگی وارد بازار ایران شده است و در نمایندگی‌های ال‌جی موبایل در سرتاسر ایران به فروش می‌رسد. 

صفحه نمایش FullVision بزرگ و شگفت‌انگیز ال‌جی +G6 فضای بیشتری را برای پیام‌رسانی، وب‌گردی و دید وسیع‌تر هنگام انجام بازی را فراهم می‌کند. نسبت تصویر 18:9 و وضوح QHD Plus نیز برترین کیفیت تصویر را برای یک تجربه بصری جذاب عرضه می‌نماید.

کیفیت ساخت بالا در کنار طراحی ظریف

صفحه‌ نمایش FullVision با قاب باریک و بدنه‌ای از جنس فلز و شیشه Premium، موجب آن شده است که ال‌جی G6+  آغازگر نسل جدید طراحی گوشی هوشمند شود.

01_G6+_Design

دوربین جلو با زاویه دید گسترده؛ کادری بزرگتر، بدون از دست دادن سوژه‌ها

با دوربین جلو همیشه کامل‌ترین تصویر را ثبت کنید، بدون توجه به اینکه سوژه شما چه باشد!

03_G6+_Wide-angle-front-camera

دوربین اصلی با لنز دوگانه 13 مگاپیکسل؛ همیشه کامل‌ترین عکس

همه مناظر شگفت‌انگیز زندگی را با دوربین‌های اصلی با لنز دوگانه و 13 مگاپیکسل ال‌جی +G6 ثبت کنید.

04_G6+_Dual-13mp-rear-camera

حالت عکس‌برداری مربعی؛ عکس مربع بگیرید و به اشتراک بگذارید

با به کار بردن یکی از چهار حالت مختلف حالت عکس‌برداری مربعی٬ از عکس‌ها و فیلم‌ها لذت بیشتری ببرید.

05_G6+_Square-camera-mode-desk

فناوری تشخیص چهره؛ قفل‌گشایی با لبخند شما

تلفن خود را بردارید تا با تشخیص چهره شما روشن شود. ویژگی تشخیص چهره بهبود یافته، قفل تلفن شما را بدون وارد کردن رمز، رسم الگو، لغزاندن انگشت و یا اثر انگشت، آسان‌تر و سریع‌تر از قبل باز می‌کند.

06_G6+_Faceprint

پشتیبانی از فناوری Dolby Vision و  HDR10؛ تحولی در تجربه بصری تلفن همراه

ال‌جی G6+ به لطف فناوری Dolby Vision‏ و HDR10، با بهره‌گیری از صفحه نمایش QuadHD+ FullVision، تجربه سینمایی فراگیری را در کنار رنگ و کنتراست برتر ارائه می‌دهد.

07_G6+_Dolby-vision

مقاوم در برابر آب و گرد و خاک

به لطف برخورداری از رتبه ممتاز IP68 از لحاظ مقاومت در برابر آب و گرد و خاک، گوشی ال‌جی +G6 را می‌توانید با خیال راحت تقریبا هرجایی همراه خود ببرید.

08_G6+_Water-dust-resistant

ضبط Hi-Fi صدا / تصویر؛ نسل آینده ضبط صدا

با دو میکروفون دارای AOP بالا (نقطه بار اضافی آکوستیک) و قابلیت ضبط با کیفیت عالی در ال‌جی +G6، صدایی پربارتر، غنی‌تر و با کیفیت بهتر ضبط کنید.

09_G6+_Hi-Fi-recording

کاهنده مصرف باتری در بازی Vulkan

بدون نگرانی بابت باتری از بازی لذت ببرید. ال‌جی +G6 شما را به تجربه‌ای جدید از بازی دعوت می‌کند که کاملاً تحت پشتیبانی فناوری Vulkan بوده و به لطف فناوری «کاهنده مصرف باتری در بازی» نگرانی شما را از میزان باتری باقیمانده رفع می‌کند. همچنین می‌توانید هریک از عناصر از جمله وضوح صفحه، فریم و باتری را مطابق تک ‌تک نیازهایتان تنظیم نمایید.

10_G6+_Game-battery-saver

دستیار صوتی  گوگل

به دنبال پاسخی برای یک سؤال می‌گردید؟ می‌خواهید موسیقی یا ویدئویی را در صف بگذارید؟ یا شاید هم می‌خواهید کاری انجام دهید یا مسیری بیابید؟ فناوری صوتی Google Assistant عملکردی بی‌نقص و بی‌دردسر را در ال‌جی +G6 به نمایش می‌گذارد.

11_G6+_Google-assistant

مبدل دیجیتال به آنالوگ (DAC) چهار کاناله

جزئیاتی که شما را به حیرت وا می‌دارد؛ با DAC چهار کاناله Hi-Fi که امکان شنیدن صدایی واضح و نزدیک به اصل صدای واقعی را فراهم می‌کند، صدایی حیرت‌انگیز را تجربه کنید.

12_G6+_Quad-dac

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید