۱۵ شهریور ۱۳۹۶

غرفه ال‌جی در IFA 2017 به روایت وب‌سایت زومیت

ال‌جی غرفه خود در  نمایشگاه IFA 2017 امسال را که در سالن ۱۸ برپا شده است به جدیدترین لوازم خانگی، صوتی و تصویری و تلفن‌های هوشمندش اختصاص داد.

پرده‌برداری از جدیدترین و پیشرفته‌ترین تلویزیون‌های ال‌جی در خانواده OLED و SUPER UHD با فناوری نانوسل، مانیتورهای بازی با بالاترین امکانات گرافیکی و سرعت بالا، پروژکتورهای لیزری کوچک و همراه با کیفیت عالی برای تجربه سینمای خانگی، یخچال‌های منحصربه‌فرد، ماشین‌های لباسشویی و ظرفشویی بخارشوی، و سیستم مراقبت از لباس استایلر تنها گوشه‌ای از ابتکارات ال‌جی در جهت فراهم کردن آسایش بیشتر، صرفه‌جویی در وقت و انرژی مصرفی برای مشتریان است.

36094659834_cd36e392c0_o

در وب‌سایت زومیت می‌خوانید:

از مانیتورهای گیمینگ گرفته تا ربات‌های هوشمندی که وظیفه‌ی پاکیزه‌ نگه‌داشتن سالن‌های بزرگ را دارند؛ ال‌جی امسال طیف گسترده‌ای از محصولاتش را با خود به برلین و نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ آورده بود تا در غرفه‌ای بسیار بزرگ، آن‌ها را در معرض نمایش قرار دهد.

36789337481_67dd626980_o

شاید بتوان مهم‌ترین محصول جدید ال‌جی را پرچم‌دار جدید این شرکت در دنیای گوشی‌های هوشمند دانست؛ ال‌جی وی ۳۰ با نمایشگر ۶ اینچی OLED بدون حاشیه، دوربین دوگانه با قابلیت‌های سینمایی و طراحی بی‌نقص، یکی از زیباترین و کامل‌ترین گوشی‌های حال حاضر دنیا است.

36114532244_33e87fea56_o

آخرین دستاوردهای ال‌جی در حوزه‌ی محصولات صوتی‌تصویری و لوازم خانگی نیز بسیار زیبا و چشم‌گیر هستند. جدیدترین سری از تلویزیون‌های OLED سری LG SIGNATURE با طراحی مینیمال و حاشیه‌های فوق‌العاده باریک، نظر بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده بود؛ اما کره‌ای‌ها علاقه‌مندان به تلویزیون‌های LED را نیز فراموش نکرده و برای آن‌ها سری جدیدی از این تلویزیون‌ها را با فناوری نانوسل تدارک دیده‌اند؛ به لطف این فناوری، کیفیت تصویر در زوایای مختلف افت نمی‌کند و این موضوع تلویزیون‌های LED جدید ال‌جی را به انتخابی مناسب برای خانواده‌ها بدل می‌کند.

36756913892_8e2e141450_o

لوازم خانگی جدید ال‌جی نیز به‌ لطف اینترنت اشیاء اکنون به یکدیگر و اسپیکر هوشمند این شرکت متصل هستند و شما می‌توانید از طریق فرامین صوتی، خواسته‌ی خودتان را از طریق اسپیکر روی آن‌ها پیاده کنید. ال‌جی مانیتورهای گیمینگ جدیدی نیز با خود به نمایشگاه ایفا امسال آورده بود که به لطف زمان پاسخ‌گویی یک میلی‌ثانیه‌ای و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی خود می‌توانند انتخابی مناسب برای گیمرها باشند.

36762278296_c1800b9f5a_o (1)

وب‌سایت زومیت گزارشی از غرفه ال‌جی در این نمایشگاه تهیه کرده است تا شما هم بتوانید نیم نگاهی به همه محصولات ارائه شده در این نمایشگاه داشته باشید. در ویدئوی زیر می‌توانید تمامی بخش‌های غرفه ال‌جی را مشاهده نمایید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید