۰۲ آذر ۱۳۹۶

حالت جدید فیلم‌برداری Cine Video در ال‌جی V30

ال‌جی V30 امکانات ویدئویی قدرتمندی دارد که از این تلفن هوشمند پیشگامی در عرصه فیلم‌برداری تلفن‌های هوشمند می‌سازد. دوربین اصلی در پشت V30 از دریچه دیافراگم F1.6 برخوردار است و نور بیشتری را دریافت می‌کند. در نتیجه عکس‌های شما را روشن‌تر و زنده‌تر نمایش می‌دهد.

ترکیب دریچه دیافراگم F1.6 با لنز شیشه‌ای شفاف رنگ‌ها را دقیق‌تر و تصاویر را واضح‌تر از لنزهای پلاستیکی ثبت می‌کند. ال‌جی V30 قدرتمندترین دستگاه تصویربرداری در عرصه تلفن‌های هوشمند است. لنز دوم در دوربین دوگانه یک لنز زاویه گسترده ۱۳ مگاپیکسل ارتقایافته است که نسبت به V20 به اندازه دوسوم اعوجاج کمتری در لبه‌ها دارد.

lg-v30-camera-crystal-clear-lens-e1504330683628

حالت جدید فیلم‌برداری Cine Video ال‌جی به همه کاربران امکان می‌دهد که مثل یک فیلم‌بردار حرفه‌ای ویدئوهای خود را ضبط کنند؛ ویژگی ممتازی که به لطف وجود قابلیت‌های قدرتمند Cine Effect و Point Zoom میسر می‌شود. از این به بعد، کاربران می‌توانند ویدئوهای باکیفیتی را با رنگ‌های سینمایی از ژانرهای مختلف فیلم تنها با یک تلفن هوشمند ضبط کنند.

photo_2017-10-02_13-27-06

با اینکه دوربین‌های معمولی فقط امکان بزرگنمایی در مرکز کادر را دارند، کاربران با قابلیت Point Zoom در ال‌جی V30 می‌توانند توسط زوم کشویی بر روی سوژه‌های مختلف در هر جایی از کادر بزرگنمایی کنند؛ قابلیتی ویژه که برای اولین بار در صنعت تلفن هوشمند به وجود آمده است.

قابلیت Cine Effect پالتی از ۱۵ حالت پیش‌فرض را ارائه می‌دهد که به ویدئوها حالت‌های منحصربه‌فرد شبیه فیلم‌های سینمایی را می‌دهد. این حالت‌ها از کمدی رومانتیک، اجتماعی، رازآلود، هیجانی، کلاسیک و حالات دیگر متغیر است.

۲ نظر

بهزاد ۶ آذر ۱۳۹۶ پاسخ

جای این کارا گوشی عرضه کنید بابا. تا کی صبر کنیم؟

مهدی ۸ آذر ۱۳۹۶ پاسخ

حداقل تاریخ عرضه و قیمت گوشی رو مشخص کنید

نظر دهید