۱۳ دی ۱۳۹۶

تلویزیون آینده ال‌جی با هوش مصنوعی ThinQ و پردازنده آلفا

ال‌جی که هم اکنون پیشرفته‌ترین تلویزیون OLED و تلویزیون‌های Super UHD شگفت‌انگیزی تولید می‌کند، بر مغز متفکر پشت نمایشگرهایش تمرکز خواهد کرد.

ال‌جی در نمایشگاه CES 2018 با معرفی هوش مصنوعی ThinQ و پردازنده پیشرفته تصویر در جدیدترین تلویزیون‌های OLED و Super UHD خود تجربه سرگرمی خانگی را متحول خواهد کرد.

فناوری ThinQ با بهره‌گیری از پلت فرم هوشمند و باز اختصاصی ال‌جی و چندین سرویس هوش مصنوعی از جانب شرکای دیگر امکان گنجاندن صدها فرمان صوتی را میسر می‌کند.

LG-Alpha-9-Intelligent-Processor-2

مشتریان با تعبیه شدن هوش مصنوعی در تلویزیون‌های ال‌جی می‌توانند به طور مستقیم با کنترل از راه دور صحبت کنند تا از امکاناتی همراه با آسایش با کمک فناوری دستیار صوتی پیشرفته امروزی بهره‌مند شوند. تلویزیون‌های ThinQ ال‌جی به عنوان مرکز سرگرمی در خانه هوشمند نیز به کار می‌روند و دسترسی به لوازم خانه هوشمند مانند جاروی روباتیک، دستگاه‌های تهویه هوا، تصفیه هوا، لامپ‌های هوشمند، بلندگوهای هوشمند و بسیاری دیگر از دستگاه‌هایی که می‌توانند از طریق وای-فای یا بلوتوث به تلویزیون متصل شوند را امکان‌پذیر می‌کند.

پردازنده آلفا 9 ( α9 ) به جدیدترین تلویزیون‌های OLED ال‌جی که در بازار پیشگام هستند نیرو می‌دهد و بینندگان می‌توانند شاهد بهبودها و پیشرفت‌ها در چیزی باشند که گفته می‌شود بهترین کیفیت تصویر را در تلویزیون‌های امروز دارد. تلویزیون‌های نانوسل SUPER UHD ال‌جی از نوردهی پشت Full-Array Local Dimming یا FALD (آرایش کامل کاهش نور موضعی) بهره می‌برند تا سیاهی عمیق‌تر و رنگ‌های بهتری ایجاد کنند و جزییات سایه‌ها برای ارائه تصاویر زنده و طبیعی دقیق‌تر شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید