۱۹ دی ۱۳۹۶

بلندگوهای همراه ال‌جی سری PK در نمایشگاه CES 2018

سری PK از بلندگوهای همراه ال‌جی صدایی قدرتمند و حالت نورپردازی متنوعی دارد که در ظاهری جذاب و البته راحت می‌توانند صدا را با شما به هر جایی ببرند.

شرکت ال‌جی محصولات صوتی جدیدش را در نمایشگاه CES 2018  رونمایی می‌کند. این محصولات بسیار پیشرفته، با صدایی باکیفیت‌تر، واضح‌تر و هوشمندتر قرار است نگرش مردم در مورد سینمای خانگی را عوض کنند.

قابلیت جدید لوازم صوتی ۲۰۱۸ ال‌جی، فناوری صدای پیشرفته با عملکرد بالا از سوی شرکت صوتی مریدیَن (Meridian) است که صدا را طبیعی‌تر و گرم‌تر جلوه می‌دهد. امسال، ال‌جی برای تمامی عاشقان موسیقی و فیلم محصولی جدید را عرضه می‌کند؛ از ساندبار با فناوری Dolby Atmos گرفته تا بلندگوهای همراه و جدیدترین بلندگوهای هوشمند.

این بلندگوها نیز با کمک فناوری صدای پیشرفته مریدیَن می‌توانند صدای باس قوی و بدون افت کیفیتی ارائه دهند و همین‌طور حرف‌ها و کلام‌ها را بهینه کنند. بلندگوهای سری PK ال‌جی با بلوتوث استاندارد Apt-X HD برای پخش موسیقی ۲۴ بیت با اتصال بی‌سیم سازگاری دارد. حالت نورپردازی مخصوص میهمانی همگام با ضربات موسیقی در هر سه مدل سری PK تغییر می‌کند و علاوه بر این که طراحی زیبایی دارد گرفتن آن در دست نیز راحت است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید