۰۸ بهمن ۱۳۹۶

تلویزیون OLED ال‌جی C7 با ظرافت بی‌نهایت برای داشتن تناسب با دکوراسیون خانه

تلویزیون 65 اینچ ال‌جی C7 با مدل OLED65C7GI و کیفیت 4K HDR به دلیل طراحی فوق‌العاده باریک، می‌تواند با هر نوع دکوراسیون خانه به خوبی هماهنگ شود.

به واسطه حذف نور پس‌زمینه می‌توان ضخامت صفحه نمایش را به نحو مبتکرانه‌ای کم کرد و از کیفیت تصویری بی‌نظیر که دنیا در انتظار آن بوده است لذت ببرید.

فناوری پیکسل‌ها با قابلیت نور دهی مستقل باعث ایجاد رنگ «مشکی مطلق» می‌شود بدون اینکه نوری به اطراف نفوذ کند؛ بنابراین نسبت کنتراست بی‌نهایت را ارائه می‌دهد. LG OLED TV با داشتن ویژگی «مشکی مطلق» شگفتی‌های فوق‌العاده «رنگ‌های تمام عیار» را به تصویر می‌کشد. LG OLED TV بیش از یک میلیارد رنگ شفاف را نمایش می‌دهد که با پنل 10 بیت ساخته شده است

OLED_C7_A_Perfect-Color-on-Perfect-Black-(main)-11072017-Desktop

رنگ‌های تمام عیار فقط روی «مشکی مطلق» نمود پیدا می‌کنند. کیفیت تصویر بی‌نظیری که پیکسل‌ها با قابلیت نور دهی مستقل در تلویزیون OLED می‌سازند را تجربه کنید.

OLED_C7_A_Perfect-Color-on-Perfect-Black-(sub)-11072017-Desktop

تجربه سینمایی برتر، ساخته‌ شده برای شما

تلویزیون OLED ال‌جی ضمن پشتیبانی از فناوری‌های Dolby Vision وDolby Atmos، اولین تلویزیون در نوع خود است. با تصویر و کیفیت صدا برتر، یک سینمای بی‌نظیر را در خانه خود تجربه کنید.

OLED_C7_A_Dolby_vision+atmos-11072017-Desktop

فناوری Active HDR  بر خلاف HDR معمولی

تلویزیون OLED ال‌جی از محتوای Premium HDR که با فناوری Dolby Vision پردازش می‌شود پشتیبانی می‌کند، و با HDR10 و HLG عادی نیز سازگاری دارد. فناوری Active HDR ال‌جی صحنه‌های تصویری HDR را به گونه‌ای بهینه می‌سازد که احساس می‌کنید صحنه‌های واقعی و زنده را تجربه می‌کنید.

تلویزیون OLED ال‌جی از ویژگی Premium HDR Dolby Vision به خوبی HDR10 و HLG، پشتیبانی می‌کند. تلویزیون OLED ال‌جی، با پردازش صحنه به صحنه تصاویر، کیفیت تصویر و تجربه دیداری را به سطح بالاتری ارتقا داده است.

OLED_C7_A_Active-HDR-with-Dolby-Vision-(main)-11072017-Desktop

فناوری Dolby Atmos Sound برای ایجاد صدای سینمایی در خانه

فناوری Dolby Atmos صدای منحصر به‌فرد هر شیء را در فضای سه‌بعدی پخش می‌کند تا حس فراگیری کامل ایجاد شود.OLED_C7_A_Dolby-Atmost-(main)-11072017-Desktopفناوری Dolby Atmos با صدای واقعی و شگفت‌انگیز شناور، شما را غرق داستان می‌کند. 

فناوری Dolby Atmos یک سیستم صوتی فراگیر است که در آن صداها مطابق با اجسام درون ویدئو حرکت می‌کنند. با تلویزیون OLED جدید ال‌جی، صداها به‌گونه‌ای به نظر می‌رسند که گویی در همه جهات حرکت می‌کنند، یعنی از بالا، پایین، چپ و راست. این فناوری عملاً تجربه صدای 360 درجه‌ای را فراهم می‌سازد.

OLED_C7_A_Dolby-Atmost-(sub-1)-11072017-Desk

پلت فرمwebOS 3.5  با کاربری ساده و جذاب

با کنترل جادویی و نوار لانچر webOS 3.5 که به طور ویژه‌ای مورد اصلاح قرار گرفته است، به دنیایی بی‌کران از محتواهای محبوب‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات سرگرمی قدم بگذارید.

OLED_C7_A_webOS3.5_video-thumbnail-11072017-Desk

پلت فرمwebOS 3.5  ال‌جی با امنیتی قابل اعتماد

مدیریت امنیت در webOS3.5، که مورد تأیید «برنامه تضمین امنیت سایبری UL قرار دارد (CAP2900-1)، تجربه تلویزیونی هوشمندی را ارائه می‌دهد که می‌توانید به آن اعتماد کنید. این سیستم عامل از نصب برنامه‌های غیر مجاز، هک شدن و نشت اطلاعات حریم خصوصی جلوگیری می‌کند.

OLED_C7_A_UL_Certify-11072017-Desktop

راه دسترسی آسان و سریع به محتوای 4K HDR در Netflix

به‌واسطه کنترل آسان‌تر و دسترسی سریع‌تر، اکنون می‌توانید از محتوای Premium 4K HDR در Netflix با تلویزیون 4K ال‌جی بیشتر لذت ببرید.

OLED-C7_Netflix-11072017-Desktop

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید