۰۵ تیر ۱۳۹۷

ماشین ظرفشویی DC75 ال‌جی؛ محصولی استثنایی برای صرفه‌جویی در بیش از 100 لیتر آب

بسیاری از امور روزمره ما مثل حمام کردن، استفاده کولر، لباسشویی و یا ظرف شستن با دست چیزی بیش از آن که فکر می‌کنیم آب مصرف می‌کنند.

مثلا همین ظرف شستن را در نظر بگیرید. خارج از اینکه با این کار روزانه یک ساعت وقتمان هدر می‌رود، چیزی حدود 100 تا 140 لیتر آب نیز مصرف می‌شود. شاید با توجه به قبض آب مصرفی این عددی ناچیز باشد، ولی با توجه به موقعیت فعلی ایران و بحران آب، یک قطره هم بسیار مهم و ارزشمند است. این در حالی است که در ماشین ظرف‌شویی‌های معمولی این میزان به حدود 10 الی 15 لیتر می‌رسد. البته همین ظرف‌شویی‌های قدیمی نیز چندان کارآمد نبوده و با مدل‌های جدید می‌توان نه تنها در مصرف آب بلکه در مصرف برق هم بیش از این‌ها صرفه‌جویی کرد.

با توجه به مشکلات، ال‌جی مثل همیشه با نوآوری‌های جدید خود آمده تا این مشکلات را از سر راه شما بردارد و با مصرف انرژی کم، عملکرد بهتری ارائه دهد. ماشین ظرف‌شویی مدل DC75 ال‌جی با سیستم شستشوی بخار خاص خود، علاوه بر مصرف حداقل آب در بین رقبا در یک سیکل کامل شستشو برای ظروف 14 نفره (معادل 168 پارچه) به اندازه فقط و فقط 9 لیتر آب، نیاز به شستشویی اولیه ظرف‌ها را نیز برطرف می‌کند.

269493c9a28d31e611b9fc3a521c6aee_XL

این مدل با استفاده از سه برنامه شستشو یعنی بخار ملایم، شستشوی دوگانه بخار و شستشوی با بخار قدرتمند علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف آب، ظروف کثیف را به‌صورت یکنواخت و بسیار تمیز می‌شوید. از همه مهمتر به دلیل بالا بودن درجه حرارت بخار (100 درجه سانتیگراد) بسیاری از باکتری ها که حتی در دمای 70 تا 80 درجه سانتیگراد زنده می مانند، از بین می روند. این بدان معنا است که شما ظروفی کاملا بهداشتی، استرلیزه و عاری از هرگونه باکتری پس از اتمام شستشو تحویل می گیرید.

همچنین این مدل ال جی به وسیله یک لامپ UV تمامی سطوح داخلی کابین ظرفشویی را پس از اتمام شستشو با استفاده از پرتو فرابنفش باکتری زدایی نهایی می کند. پرتو فرابنفشی که متخصصان پزشکی نیز از آن جهت ضد عفونی کردن اتاق عمل در بیمارستان ها استفاده می کنند.

مصرف انرژی این محصول درجه A+++ را به خود اختصاص داده است. یعنی بیشترین صرفه‌جویی ممکن در هزینه برق مصرفی. موتور دایرکت درایو اینورتر در کنار کاهش مصرف انرژی، نسبت به بقیه ماشین‌های ظرف‌شویی، 10 لیتر فضای داخلی بیشتری در اختیارتان خواهد گذاشت که میتوانید ظروف بزرگتری را در داخل این مدل قرار دهید.

LGSteamClean02e1503984340735

در ماشین‌های ظرف‌شویی معمولی پمپ، موتور و المنت هیتر به‌صورت افقی قرار می‌گیرد، در حالی که در ماشین ظرف‌شویی‌های جدید ال‌جی قطعات فوق به‌صورت فشرده و به حالت عمودی قرار گرفته‌اند، بنابراین فضای بیشتری برای قرارگیری ظروف ایجاد شده است. این تفاوت در اندازه موتور منجر به ایجاد فضای بیشتری شده که در نتیجه قرارگیری ظروف با شعاع بزرگتر از 36 سانتیمتر را ممکن می‌سازد. به‌علاوه موتور اینورتر به نسبت بقیه رقبا صدای خیلی کمتری دارد. یعنی کاهش صدا به میزان 38 دسی‌بل در مقایسه با 45 دسی‌بل در ماشین‌ ظرف‌شویی‌هایی معمولی.

سیستم شستشوی خاص این ظرف‌شویی، به‌طور متناوب جهت پاشیدن آب را به سمت سبد بالا و سبد پایین تغییر می‌دهد. از آنجا که در هر زمان یک سیستم آب فشان در حال کار است، فشار آب قدرتمندتر و کارایی شستشوی بهتری را در اختیار شما می‌گذارد. همچنین باعث کاهش هزینه آب و برق می‌شود. برنامه‌های گوناگون ماشین‌های ظرف‌شویی ال‌جی، از قبیل Pre-Wash که برای ظرف‌های بسیار کثیف بکار می‌رود، Rinse Plus که برای آبکشی مجدد ظروف به‌منظور از بین بردن اثر ماده تمیزکننده بکار می‌رود و برنامه نصف ظرفیت (Half Load) برای شستشوی حجم کمی از ظروف (شستشوی مجزای طبقات) به همراه دیگر برنامه‌ها، به بهترین نحو پاکیزگی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

طبق آمارهای جهانی شما روزانه 70 دقیقه وقت صرف ظرف شستن می‌کنید و در این میان آب زیادی هدر می‌دهد. اگر حتی کمی نگران آینده خود و فرزندانتان هستید، بهتر است به مسئله آب و استفاده از وسایل کم‌مصرف توجه نشان دهید. وسایلی مثل ظرف‌شویی ال‌جی که علاوه کم کردن هزینه‌های شما، برای شما وقت می‌خرند تا با کسانی که دوستشان دارید ارتباط بیشتری برقرار کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید