۰۷ مرداد ۱۳۹۸

بهترین دوست شما کیست؟

حتما همه شما برای پاسخ به این سوال کمی به فکر فرو می‌روید و اول از همه ملاک‌هایی را ذهن خود در نظر می‌گیرید که با کمک آنها بتوانید از میان دوستانتان یکی را به عنوان بهترین انتخاب کنید.

اما بدون شک به کسی فکر می‌کنید که همیشه و در همه حال کنار شما باشد؛ در لحظات شادی و اندوه شما را از یاد نبرد و در کمک کردن به شما اولین نفری باشد که پیش‌قدم می‌شود.

اگر برای انتخاب بهترین دوست خود مردد هستید، برای شما یک پیشنهاد داریم: اول نگاهی به دور و اطراف خود بیندازید و ببیند کیست که هر روز کنار شماست و به شما در کارهای سخت و وقت‌گیر خانه کمک می‌کند؟

a4cb2c94-2b02-486d-b51f-4558c1fd238d

تصور کنید که چند ساعت متمادی در آشپزخانه بوده‌اید تا برای شام شب و میهمانی تدارک ببینید! هر چقدر دلتان خواسته کثیف‌کاری کردید و تمام ظرف‌هایی که داخل کابینت‌ها روی هم انباشته‌ بودند حالا روی پیشخوان تلنبار شده‌اند. اینجاست که معلوم می‌شود بهترین دوست شما کیست یا چیست!

شستن ظروف از جمله کارهایی است که خیلی از خانم‌های خانه از انجام آن اکراه دارند. حالا که وقت آن رسیده تنفرآورترین کار آشپزخانه را انجام بدهید، جای یک دوست باوفا که در این لحظات رقت‌انگیز و سخت کنار شما باشد خالیست!

وقتش رسیده که با دوست جدید و باوفای خود بیشتر آشنا شوید: ماشین ظرفشویی ال‌جی که همیشه در آشپزخانه کنار شماست و قبل و بعد از رفتن میهمان‌ها که زمان انجام مزخرف‌ترین کار خانه است شما را با کوه غصه‌هایتان تنها نمی‌گذارد.

6a87ad39-66c8-434e-972c-a98ae46e4f0d

ماشین ظرفشویی جدید ال‌جی مجهز به فناوری QuadWash و موتور اینورتر دایرکت درایو باعث می‌شود آب با فشار قوی و شدت بهینه در چندین جهت به ظروف برخورد کرده و تمام قسمت‌های آنها را به طور کامل تمیز کند. آن هم در نهایت صرفه‌جویی در مصرف آب و برق و البته در کمال سکوت و آرامش.

بعد از یک روز سخت و پرکار در آشپزخانه، دیگر وقت پذیرایی از میهمان‌ها و هم‌نشینی با آنهاست. شستن ظرف‌ها را به دوست جدید خود، ماشین ظرفشویی ال‌جی، بسپارید و خودتان از مصاحبت با دوستان و فامیل لذت ببرید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید