۱۵ آذر ۱۳۹۷

ال‌جی استایلر؛ خشک‌شویی منزل شما

با آمدن فناوری‌های جدید بسیاری از کارهای وقت گیر قدیمی که مشکلات خاص خودشان را داشتند جایشان را به فناوری‌هایی داده‌اند که می‌توانند همان کارها را بهتر، با هزینه مناسب تر و با صرف زمان کمتری انجام دهند.

برای مثال فرآیند مرتب کردن و تمیز کردن لباس را در نظر بگیرید. با اینکه لباس‌شویی‌های جدید توانسته‌اند بیشتر نیاز افراد را رفع کنند ولی همچنان خشک‌شویی یکی از مکان‌هایی است که بسیاری از افراد برای  برطرف کردن بو، چروک و تمیزی، لباسشان را به آنجا می‌برند؛ هر چند که این عمل علاوه بر صرف هزینه و وقت، شستشوی لباس را با انبوهی از لباسهای دیگر انجام میدهد.

خبر خوب اینکه با فناوری دستگاه مراقبت از لباس ال‌جی استایلر به نظر می‌رسد دیگر نیاز کمتری به خشک‌شویی باشد و بتوانید بسیاری از امور مربوط به لباستان را در خانه انجام بدهید. ولی واقعا این دستگاه چه مزیتی نسبت به خشک‌شویی دارد؟

  • دسترسی

در بهترین حالت شما یک خشک شویی درنزدیکی محل خود دارید که باید برای رفتن به آنجا برنامه ریزی کنید و وقت خالی داشته باشید. در بسیاری از مواقع هم نزدیک ترین خشک شویی به شما به قدری دور است که باعث می‌شود بیش از نیم ساعت از وقت خود را صرف رفت و برگشت به آنجا کنید. امری که باعث می‌شود تصمیم بگیریم برای موارد خاصی و نهایت یک یا دو بار در ماه به خشک شویی مراجعه کنیم. این در حالی است که ال‌جی استایلر در گوشه خانه شما قرار می‌گیرد و دسترسی به آن بدون هیچ مشکلی و وقت تلف کردنی انجام می‌شود و شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز و هر روزی لباستان را مرتب کنید.

6ff0e090-ce33-4756-83e0-7e8071b650a7

  • زمان

حتی اگر بتوانید  مسئله زمان صرف شده برای رفتن به خشک شویی را حل کنید، مسئله زمان پس گرفتن لباس‌هایتان دوباره خود داستان دیگری است. بیشتر خشک شویی‌ها به خاطر حجم کار و البته طولانی بودن روند خشک شویی، لباس‌هایتان را با فاصله یک یا دو روز به شما تحویل می‌دهند. در حالی که استایلر ال‌جی می‌تواند لباس شما  را در زمانی کمتر از یک ساعت مرتب کرده و چروک و بوی بد آن را برطرف کند.

  • روش مرتب کردن لباس

در خشکشویی‌ها از مواد مختلف و خاصی استفاده می‌شود تا انبوهی از لباس ها را همزمان و باهم تمیز و مرتب کند. از مواد شیمیایی حساسیت‌زا گرفته تا مواد خاصی که فقط در اختیار خشک‌شویی‌ها است. ولی در استایلر قضیه بسیار ساده تر بوده و البته بسیار پیشرفته انجام می‌شود. ال‌جی استایلر با تکان دادن جارختی و فقط استفاده از آب در قالب بخار می‌تواند علاوه بر برطرف کردن چروک، تا ۹۹ درصد باکتری‌های لباس را نابود کرده و همچنین لباس را خشک کند.

حال شما مقایسه کنید در طول مدت یک سال، چند بار باید به خشکشویی بروید؟ آیا می توانید تمامی لباسهایتان را هر زمانی که نیاز داشتید به خشکشویی ببرید؟ چقدر باید هزینه کنید؟ آیا لباسهایتان پس از دریافت عاری از هرگونه آلودگی و حساسیت هستند؟ و…

b1c10248-321f-4e4d-a02d-5f3db1d13c06

شرکت ال جی با محصول نوآوارنه خود راه حل مناسبی را برای تمامی دغدغه های مشتریانش ارایه داده و با محصول مراقبت از لباس استایلر نگرانی های روزانه شما را برطرف ساخته است.

* برای اطلاع از میزان برطرف کردن چروک لباس بر اساس نوع جنس آن به سایت www.lg.com/ir مراجعه نمایید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید