۱۹ آذر ۱۳۹۷

تلویزیون LG SIGNATURE OLED W در طبیعت جذب می‌شود!

الکسیس کریستادولو، هنرمند خالق آثار سه بعدی که در کیپ تاون آفریقای جنوبی زندگی میکند، با ذوق هنری بی همتای خود مناظری رویایی را آفریده که هر کسی با دیدن آنها آرزوی زندگی در دل تصاویر را خواهد داشت.

تلویزیون LG SIGNATURE OLED W با تلفیق در این چشم اندازهای سه بعدی تصویری خیال انگیز را در عین سادگی به نمایش می گذارد.

تلویزیون‌های ال‌جی سری ‌W یا  LG SIGNATURE OLED W تا کنون در دو مدل W7 و W8 در ابعاد مختلف عرضه شده‌اند.

سرگرم کردن مهمان‌ها بخشی از هر نوع فرهنگی است و باوجود تلویزیون فوق باریک LG SIGNATURE OLED W8 و تجربه یک زندگی هنرمندانه، هیچ‌وقت این مسئله تا این حد جذاب نبوده است. این تلویزیون به خوبی نشان می‌دهد که سادگی اوج پیچیدگی است.

طراحی مینیمالیستی و بسیار ساده مدل W8 در راستای فلسفه less is more ال‌جی است و در این طراحی فقط روی صفحه‌نمایش تمرکز شده است. به علاوه طراحی زیبا، جذاب و بسیار باریک این تلویزیون باعث می‌شود مخاطب حس کند که تلویزیون مانند یک اثر هنری در هوا شناور بوده و او را بیشتر در تصویر غرق کند.

بدنه فوق باریک و تیغ‌مانند W7 طوری است که انگار تلویزیون در هوا شناور است و حس غوطه‌ور شدن در تصویر را ایجاد می‌کند. پنل OLED در مدل ۶۵ اینچ فقط ۲٫۵۷ میلی‌متر ضخامت دارد و می‌تواند با استفاده از قلاب مغناطیسی روی دیوار بچسبد و فاصله بین دیوار و تلویزیون را به صفر برساند. حس غوطه‌ور شدن با بلندگوهای پرقدرتی که صدای بی‌رقیب Dolby Atmos دارد کامل می‌شود. طراحی سری W7 توهم خیره شدن به پنجره را در بیننده القا می‌کند نه تماشای تلویزیون.​

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید