۱۲ آذر ۱۳۹۷

کسب عنوان “بهترین نوآوری سال 2018” برای پروژکتور لیزری ال‌جی به انتخاب مجله تایم

پروژکتور لیزری ال‌جی CineBeam Laser 4K توسط نشریه Time magazine عنوان “بهترین نوآوری‌های سال 2018” را کسب کرد.

نشریه تایم هر سال 50 محصول هوشمند و مبتکرانه را در 10 بخش مختلف انتخاب می‌کند که این بخش‌ها عبارت‌اند از: قابلیت دسترسی، ساختار و طراحی، مد و زیبایی، غذا و نوشیدنی، ابزارک‌ها و دستگاه‌های الکترونیک، سلامت و بهبود حال، ورزش و تناسب اندام، پایداری و روابط اجتماعی خوب، اسباب بازی، بازی و سرگرمی و حمل و نقل و سفر.

پروژکتور لیزری CineBeam Laser 4K ال‌جی به عنوان یکی از بهترین نوآوری‌ها در بخش اسباب‌بازی، بازی و سرگرمی انتخاب شد.

F2-1_HU80KA_2018_Feature_09_TransformingDesign_1_D-v2

مجله این تایم این محصول را به عنوان “نهایت یک محصول عالی برای پروژکتور خانگی” توصیف کرد و به گفته این نشریه، برای علاقه‌مندان به سینما که می‌خواهند با استفاده از این پروژکتور تجربه فیلم دیدن در سینما را به خانه بیاورند تعداد روش‌های جایگزین بسیار اندک هستند.

11111

این پروژکتور از لیزر برای تابش پرتو و شکل دادن تصویر 150 اینچ 4K که روی دیوار یا صفحه‌ی نصب‌شده بهره می‌برد. نشریه تایم می‌گوید: «پروژکتور CineBeam ال‌جی می‌تواند محتوا را از سرویس‌های بزرگ پخش آنلاین، از نت‌فلیکس گرفته تا هولو، پخش کرده  و با کنسول‌‌های بازی‌های ویدئویی نیز کار کند.»

F2-2_HU80KA_2018_Feature_09_TransformingDesign_2_D

این مجله هر کدام از محصولات را با استفاده از معیارهای اصلی مانند اصالت، خلاقیت، رویاپردازی و بهره‌وری بررسی و مورد ارزیابی قرار می‌دهد و آنها را به عنوان برنده نهایی انتخاب می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید