۰۵ اسفند ۱۳۹۷

طلایه‌داران عصر موبایل: دو تلفن هوشمند و خارق‌العاده از ال‌جی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹

ال‌جی V50 ThinQ تجربه پرسرعت شبکه 5G را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد؛ در حالی که  ال‌جی G8 ThinQ امکانات اصلی در تلفن‌های هوشمند را ارتقا می‌دهد و قابلیت‌های بیومتریک پیشرفته‌ای را معرفی می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس با معرفی همزمان دو تلفن هوشمند پرچمدار از سری G و V در کنگره جهانی موبایل چشم مشتریان دنیا را به خود خیره می‌کند. ال‌جی هیجان و شگفتی کنفرانس مطبوعاتی خود را دو برابر کرده و در مرکز همایش‌های بین‌المللی بارسلون اسپانیا (‌CCIB) اولین تلفن هوشمند‌ 5G خود یعنی ال‌جی V50 ThinQ را به همراه ال‌جی G8 ThinQ جدید معرفی می‌کند.

ما در این مطلب تنها به معرفی اجمالی تمامی محصولاتی که در کنفرانس مطبوعاتی ال‌جی پرده‌برداری شده‌اند می‌پردازیم و در پست‌های آتی شما را با مشخصات بیشتر این محصولات به صورت جداگانه آشنا خواهیم کرد.

LG V50 ThinQ Front

ال‌جی V50 ThinQ 5G 

ال‌جی V50 ThinQ 5G اولین تلفن هوشمند 5G ال‌جی محسوب می‌شود که تمامی انتظارات کاربران را برآورده می‌کند و به آنها امکان می‌دهد تجربه محتوای باکیفیتی با سرعت 5G که ۲۰ برابر بیشتر از 4G است را داشته باشند. ال‌جی تمامی تلاش خود را برای بهبود کیفیت صدا و نمایشگر ال‌جی V50 ThinQ 5G انجام داده است. این تلفن هوشمند پرچمدار نمایشگر ۶.۴ اینچ QHD+ OLED FullVision با نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ دارد که حس غوطه‌ورشدن در محتوا را در هنگام تماشای فیلم یا بازی بیشتر می‌کند.

LG V50 ThinQ with Dual Screen 01

ال‌جی V50 ThinQ 5G با نمایشگر دوگانه

ال‌جی برای بهبود راحتی و تجربیات جدید شبکه 5G در اولین تلفن هوشمند 5G خود، نمایشگر دوگانه یا Dual Screen را به عنوان یکی از لوازم جانبی اختیاری برای ال‌جی V50 ThinQ 5G تولید کرده است. این نمایشگر دوگانه شبیه قاب محافظ است و وقتی باز می‌شود دسترسی به نمایشگر دوم ۶.۲ اینچ OLED برای مشاهده دوتایی، بازی و انجام چند کار  به صورت همزمان را میسر می‌کند.

LG G8 ThinQ Range 01

ال‌جی G8 ThinQ

ال‌جی G8 ThinQ اولین تلفن هوشمند دنیاست که با ترکیب دوربین  ToF Z و حسگرهای مادون قرمز (اینفرارد) قابلیت پیشرفته تأیید هویت از طریق عروق کف دست را دارد. فناوری تأیید هویت یا تشخیص کف دست یا Hand ID ال‌جی خیلی ایمن‌تر از فناوری تشخیص اثر انگشت است و می‌تواند شکل، ضخامت و دیگر مشخصه‌های فردی رگ‌های کف دست کاربر را تشخیص دهد. ال‌جی G8 ThinQ علاوه بر دوربین به عملکرد چندرسانه‌ای نیز توجه کرده و این محصول را به عنوان اولین تلفن هوشمند در سری G معرفی می‌کند که از فناوری نمایشگر OLED بهره می‌برد. نمایشگر بزرگ ۶.۱ اینچ QHD+ FullVision تراکم ۵۶۴ پیکسل  در اینچ دارد که جزییات باورنکردنی و زیادی را امکان‌پدیر می‌کند.

LG G8s ThinQ Range

ال‌جی G8s ThinQ

از دیگر اعضای خانواده G ال‌جی که به عنوان محصولی منحصربه‌فرد با امکانات نزدیک به تلفن‌های هوشمند پرچمدار بدون قربانی کردن عملکرد معرفی می‌شود ال‌جی G8s ThinQ است که پردازنده پرسرعت کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ با نمایشگر ۶.۲ اینچ OLED دارد و با باتری ۳۳۵۰ میلی‌آمپر نیرو می‌گیرد.

غرفه ال‌جی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ (سالن ۳) از ۲۵ تا ۲۸ فوریه جدیدترین تلفن‌های هوشمند ال‌جی و دیگر ابتکارات هیجان‌انگیز در صنعت موبایل را به نمایش می‌گذارد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید