۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

ال‌جی V30؛ ‌زیبای جان‌سخت

اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که مشغله زیادی دارید و گاهی نمی‌توانید از سلامت تلفن هوشمندتان مراقبت کنید، حتما دنبال یک تلفن هوشمند جان‌سخت و مقاومید که در برابر تمام بلاهایی که سرش می‌آورید تاب بیاورد. 

اگر هنگام کار باید حواستان حسابی جمع باشد و به چیز دیگری فکر نکنید، ال‌جی V30 استحکام و دوام را با امنیت کامل در طراحی سبک و باریکی ترکیب می‌کند.

ال‌جی V30 با خطوط یکپارچه و قرینه با نسبت صفحه ۲:۱ به آسانی در دست شما قرار می‌گیرد و شما را جذب خود می‌کند. لایه رویی برجسته دستگاه از آن در برابر لکه محافظت می‌کند، این گوشی دارای گواهی IP68 است و به خاطر طراحی منحصر بفردش در برابر ضربه بسیار مقاوم بوده آزمایش سقوط از ارتفاع استاندارد نظامی ایالات متحده (MIL STD-810G) را با موفقیت پشت سر گذاشته است. با این گوشی، حتی ضربه‌ها و آسیب‌های شدید به اطلاعاتتان آسیبی نمی‌رساند.

26310211_146410212723224_606631574707896320_n

یکی از جنبه‌های طراحی در V30 که بر دوام آن می‌افزاید و قدرت آن در برابر تنش‌ها و فشارها را بیشتر می‌کند ساختار H-Beam است. این تکنیک ساخت در ساختمان‌های مدرن یافت می‌شود تا لبه را با قاب فلزی ادغام کند. ال‌جی V30 از فناوری Gorilla Glass 5 در پشت و جلوی گوشی برخوردار است که پیشرفته‌ترین شیشه حرارت‌دیده Corning است. این تلفن هوشمند با معیارهای مورد نیاز وزارت دفاع ایالات متحده امریکا از نظر دوام مطابقت دارد و ۱۴ بخش از آزمون سقوط MIL-STD 810G Transit Drop Test را با موفقیت پشت سر گذاشته است. به همین علت، گزینه‌ای مناسب برای عملیات نظامی به شمار می‌رود.

9._CB492699407_

ال‌جی یک لوله گرمایی و پد خنک‌کننده را در V30 تعبیه کرده تا گرما را به سرعت پراکنده کند و از بین ببرد. ال‌جی V30 را می‌توان بدون نگرانی در هر وضعیتی استفاده کرد زیرا رتبه IP68 برای مقاومت در برابر آب و  گرد و غبار دارد. این تلفن هوشمند به خوبی در برابر گرد و خاک درزگیری و عایق‌کاری شده است و می‌تواند تا عمق ۱٫۵ متری تا ۳۰ دقیقه زیر آب بماند؛ بدون این که هیچ آسیبی به آن برسد و در عملکردهایش اختلالی ایجاد شود. ال‌جی V30 از فناوری شارژ سریع نیز برخوردار است که نهایت راحتی را در شارژ کردن برای کاربرش به ارمغان می‌آورد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید