۳۰ خرداد ۱۳۹۸

پلت‌فرم تلویزیون هتلی هوشمند Pro:Centric ال‌جی در نمایشگاه HITEC 2019

ال‌جی در نمایشگاه HITEC 2019 علاوه بر تلویزیون‌های هوشمند هتلی خود که در این صنعت پیشگام هستند دستیار تشخیص صدای خود را با پلت‌فرم تلویزیون هتلی هوشمند Pro:Centric به اتاق میهمان می‌آورد؛ پلت‌فرمی که قبلا برنده جایزه شده است.

تلویزیون‌های هتلی ال‌جی مجهز به پلت‌فرم Pro:Centric به هتلداران و مدیران سیستم‌های صوتی امکان تأمین محتوای بیشتر و قابلیت اتصال بیشتر نسبت به گذشته را می‌دهد.

پلت‌فرم ملموس و ساده Pro:Centric تغییر بین محتوای گوناگون نظیر تلویزیون، سرویس‌های پخش آنلاین،‌ دستگاه‌های جانبی و محبوب‌ترین تأمین‌کنندگان سرگرمی روز را به کاری ساده و سریع مبدل می‌کند. کاربران می‌توانند با استفاده از برنامه کاربردی Pro:Centric وارد دنیایی از محتوای ویژه و درجه یک شامل سرویس‌های پخش محتوای 4K و HDR از مشهورترین تأمین‌کنندگان شوند و غوطه ور شدن در این دنیای نامحدود حداکثر لذت را ببرند. پلت‌فرم Pro:Centric به کاربران قدرت بهره‌مندی از امکانات اشتراک‌گذاری هوشمند یا Smart Share را می‌دهد تا بتواننند دستگاه‌های شخصی خود را برای دسترسی به تصاویر،‌ موسیقی یا فیلم به سرعت متصل کنند.

LG-HITEC-2019-06بسیاری از هتل‌های بزرگ اعلام کرده‌اند که تا اواخر امسال از الکسا برای تلویزیون‌های ال‌جی خود در هتلداری استفاده می‌کند و انتظار می‌رود تا نیمه اول سال ۲۰۲۰ به صورت کامل بتوانند از این امکانات بهره‌مند شوند. جدیدترین امکانات میهمان الکسا در پلت‌فرم Pro:Centric Direct در غرفه ال‌جی (نمایشگاه HITEC 2019 از ۱۷ تا ۲۰ ژوئن، شهر مینیاپلیس در ایالت مینه‌سوتای امریکا) به نمایش درآمده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید