۰۲ خرداد ۱۳۹۸

افزایش دسترسی بازارهای جهان به ماشین خشکشویی پیشرفته ال‌جی در سال ۲۰۱۹

این ماشین خشکشویی ال‌جی به پمپ گرمایشی اینورتر دوگانه (DUAL Inverter Heat Pump) و سیستم کندانسور نظافت خودکار برای ارائه بهترین بازده، عملکرد و راحتی بیشتر مجهز است.

ال‌جی به عنوان یکی از راهبردهای اصلی و جدی خود برای افزایش سهمش در بازار محصولات مراقبت از لباس متعهد شده که دسترسی به ماشین خشکشویی جدید و مجهز به پمپ گرمایشی اینورتر دوگانه را امسال به ۵۰ کشور افزایش دهد و این محصول پرطرفدار را به دست مشتریان علاقه‌مند  بیشتری در سراسر دنیا برساند.

وقتی بهره‌وری انرژی و مدیریت ذرات هوا روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، فناوری‌های ماشین خشکشویی جدید ال‌جی در بازارهای نوظهور و پیشرفته با استقبال بهتری مواجه می‌شوند. دو فناوری پمپ گرمایشی اینورتر دوگانه و  سیستم کندانسور نظافت خودکار در ماشین خشکشویی جدید ال‌جی می‌توانند تا حد زیادی انتظارات مشتریان امریکای شمالی، آسیا،‌ اروپا و خاورمیانه را برآورده کنند؛ یعنی در مناطقی که تاکنون لوازم خانگی ال‌جی به عنوان یک برند قوی شناخته شده است.

 وجود پمپ گرمایشی اینورتر دوگانه یا DUAL Inverter Heat Pump در ماشین خشکشویی جدید ال‌جی به این معنی است که این محصول صرفه جویی بیشتری در انرژی دارد و مورد نیاز مشتریان امروز است. این پمپ از دو سیلندر بهره می‌برد که به صورت همزمان برای فشرده‌سازدی مبرد کار می‌کند تا این محصول خانگی سرعت خشکشویی بالاتری داشته باشند، عملکردش بهتر شود و از بازده انرژی A+++-10  درصدی برخوردار شود.  از آنجا که این پمپ گرمایشی اینورتر دوگانه، در مقایسه با بیشتر محصولات، غالبا در دمای پایین کار می‌کند با دمای خشکشویی کمتر، لباس‌ها دوام بیشتری خواهند داشت و کمتر آب می‌روند.

علاوه بر بازده و نتایج خیلی خوب حشکشویی، ال‌جی با قابلیت Auto Cleaning Condenser کار را بسیار راحت‌تر می‌کند. یکی از آزاردهنده‌ترین جنبه‌های خشکشویی میزان پرز و آشغالی است که در مخزن بر جای می‌ماند، مانع جریان هوا می‌شود و مصرف انرژی را افزایش می‌دهد. ماشین خشکشویی ال‌جی با پمپ گرمایشی اینورتر دوگانه از جت‌های قدرتمند افشانه آب برای از بین بردن خودکار پرزها و آشغال‌ها از مخزن و کندانسور بهره می‌برد و انجام کارهای دستی نظافت را که قبلا انجام می‌شد برطرف کرده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید