۱۸ تیر ۱۳۹۸

ال‌جی V50 ThinQ 5G؛ هم‌بازی همراه شما

روز ملی بازی‌های ویدیویی را به همه شیفتگان بازی با موبایل تبریک می‌گوییم. 🙂

هشتمین روز از جولای (روز گذشته) روز ملی بازی‌های ویدیویی (National Video Game Day) در امریکا نام گرفته است. بازی‌های ویدیویی در چند دهه اخیر آن قدر پرطرفدار شده‌اند که امریکایی‌ها به دلیل اهمیت آن، یک روز را به عنوان روز ملی بازی‌های ویدیویی نام‌گذاری کرده‌اند. بازی‌های ویدیویی که هیجان‌انگیز، سرگرم‌کننده و گاهی اعتیادآور هستند فقط برای بچه‌ها نیستند و همه اقشار جوامع دنیا در همه رده‌های سنی را به خود مشغول کرده‌اند.

اولین بازی ویدیویی که اختراع شد یک بازی تنیس روی میز بود اما حالا بیش از ۵ میلیون بازی در دنیا وجود دارد. از ماجراجویی و مسابقات رالی گرفته تا دوئل‌های مجازی، برای هر فردی که روی زمین زندگی می‌کند یک ژانر مخصوص بازی وجود دارد که بتواند از آن لذت ببرد.

در این میان، نمی‌توان حضور تلفن‌های همراه را نادیده گرفت. تلفن‌های هوشمند جدید با افزایش کیفیت نمایشگر، گرافیک قوی، حافظه رم بالا و پردازنده قدرتمند توانسته‌اند در دل همه مردم دنیا جایی برای خود داشته باشند.

در میان پرچمداران امروز، ال‌جی V50 ThinQ بهترین نمونه برای لذت بردن از تجربه بازی است. ال‌جی برای بهبود راحتی و تجربیات جدید شبکه ۵G در اولین تلفن هوشمند ۵G خود، نمایشگر دوگانه یا Dual Screen را به عنوان یکی از لوازم جانبی اختیاری برای ال‌جی V50 ThinQ 5G تولید کرده است.

60202351_434907087275340_4874708788358077465_n(1)

این نمایشگر دوگانه شبیه قاب محافظ است و وقتی باز می‌شود دسترسی به نمایشگر دوم ۶.۲ اینچ OLED برای مشاهده دوگانه، بازی و انجام چند کار به صورت همزمان را میسر می‌کند.

نمایشگر دوگانه و ال‌جی V50 ThinQ 5G می‌توانند به صورت مستقل از هم کار کنند تا برای کاربردهای بسیار جالبی بتوان از آنها استفاده کرد. مثلا، در یک نمایشگر فیلم دید و همزمان اطلاعات فیلم را در وب سایت IMDB در نمایشگر دیگر جست‌وجو کرد.

در هنگام انتخاب بازی، نمایشگر دوگانه می‌تواند به عنوان کنترل اختصاصی به کار رود و مشکل قدیمی قرار گرفتن انگشتان در مسیر انجام بازی برطرف شود. نمایشگر دوگانه را می‌توان در دو زاویه ۱۰۴ و ۱۸۰ درجه استفاده کرد و از آنجا که این نمایشگر با باتری گوشی کار می‌کند نیازی به شارژ‌کردن جداگانه آن نیست.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید