۱۵ تیر ۱۳۹۸

به چشم‌هایتان جایزه بدهید!

چشمان شما لایق تماشای بهترین‌هاست. با خرید تلویزیون OLED ال‌جی به ارزشمندترین داشته‌ خود ارزشمندترین هدیه را بدهید. 

همه ما به درخشش ستاره‌های شفاف و روشن در تاریکی شب توجه کرده‌ایم. مشکی مطلق تلویزیون OLED ال‌جی که در هیچ نمایشگر دیگری یافت نمی‌شود نیز به نوعی از همین پدیده پیروی می‌کند و به تلویزیون کنتراستی بی نهایت می‌دهد. این نمایشگر عمیق‌ترین رنگ مشکی و غنی‌ترین رنگ‌ها را ارائه می‌کند که موجب عمق تصویر می‌شود و تجربه‌ای سینمایی به بینندگان می‌دهد. تلویزیون‌های OLED ال‌جی می‌توانند حتی تصویر چیزی به باریکی رشته‌ای مو روی پس‌زمینه مشکی مطلق را نمایش دهد.

تلویزیون OLED ال‌جی به دلیل پیکسل‌های OLED که به طور مجزا نوردهی می‌کنند، با نرخ کنتراست بینهایت خود از هر زاویه‌ای مشکی کامل و رنگ‌های زنده‌ای را ارائه می‌کند. نه تنها ال‌جی رهبر جهانی فناوری پیشرفته OLED است، بلکه این شرکت در طراحی منحنی شیک و مبهوت‌کننده‌ای که در تلویزیون‌هایش استفاده کرده است موفقیتی بی‌نظیر به دست آورده که هر خانه‌ای را کامل می‌کند.

9665300b-9db8-4cbd-905d-6377c548c2c4

 فناوری خود نوردهی در نمایشگر OLED ال‌جی به شما اطمینان خواهد داد که تصاویر را در سیاهی و سفیدی مطلق و با کامل‌ترین رنگ خواهید دید. به همین علت، فناوری OLED ال‌جی انتخابی مناسب و بستری ایده‌آل برای نمایش محتوای HDR است زیرا فقط پنل‌های OLED هستند که می‌توانند سیاهی مطلق را با همان فناوری جالبی که باعث ایجاد روشن‌ترین رنگ‌های HDR شده تولید کنند و آنها را با رنگ و نور حیرت‌انگیزی به نمایش در می‌آورند.

در نهایت، تلویزیون OLED یک واقعیت است. به لطف وجود فناوری ال‌جی، چیزی که این نمایشگر عالی و بسیار باریک به شما ارائه می‌دهد واقعاً شگفت‌انگیز است. خودتان تجربه کنید و تجربه سرگرمی پیشرفته را به مرحله کاملاً جدیدی ببرید.

65e6a1b0-7245-49a7-be02-7e288f4be5d4

۱ نظر

حسین ۱۵ تیر ۱۳۹۸ پاسخ

همیشه میتوان نقاط قوت و ضععف هر محصو را در کنار هم قرار داد تا خواننده بهترین نتیجه گیری را داشته باشد .
۱- فناوری اولد قبل از ال جی توسط بسیاری از شرکتها بسط و توسعه داده شده مانند لوه که صفحه نمایش شفاف در حالت خاموش را با این فناوری اختراع کرد و سونی که صفحه نمایش قابل لول شدن را ارائه نمود فناوری ALMOLED که برای صفحات نمایش کوچک مانند موبایل توسط سامسونگ توسعه داده شد و در نهایت فناوری اختصاصی ال جی که امکان تولید تلوزیونهای بزرگ در مقیاس جهانی را فراهم کرد و بعلت اضافه کردن پیکسل فرعی سفید به سه پیکسل فرعی با رنگهای اصلی یا سبز و ابی و قرمز به فناوری چهار رنگ مشهور شده همانگونه که می دانیم امکان تولید نور سفید در لامپ های ال ای دی وجود ندارد و نور سفید درخشان چراغ های ال ای دی بدلیل استفاده از فناوری ترکیبی تحریک الکتریکی فسفر در دیودهای ساتع کننده نور می باشد فناوری که تعمیم آن به اندازه یک پیکسل فرعی در تلوزیونه ۸K فقط از ال جی برآمده است جلب اینجاست که در تلوزیونهای ال چی هر چهار پیکسل سفید و با استفاده از فیلتر رنگی نور رنگی تولید می کنند پس با این جساب از میزان مواد ارگانیک گران قیمت ئر تولید پنل OLED کاسته شده و قیمت نهای محصول کاهش یافت عمر پنل تا ۱۰۰ هزار ساعت یا سه برابر LED های معمولی افزایش یافت امکان تولید نور سفید درخشان در کنار مشکی مطلق فراهم و کنتراست تصویر به مرز بینهایت رسید زاویه دید افقی در بهترین شرایط ممکن قرار گرفت امکان تولید تصاویر با رنگهای بسیار طبیعی فراهم شد امکان تولید تلوزیونهای بسیار سبک و بسیار باریک فراهم شد و امکان تماشای با کیفیت ترین تصاویر برای دارندگان این تلوزیون ها فراهم شد اما دو نکته منفی ۱- امکان صدمه به پیکسلها در صورت پخش تصاویر ثابت مانند ارم شبکه ها ی تلوزیونی که با توجه به فناوری محافظ صفحه ال جی این خطر تا حد زیادی کاهش اما کماکان بمیزان بسیار کمتر وجود دارد و دوم اینکه در مکانهای بسیار پرنور امکان افزایش نور صفحه نمایش بیش از حدمعینی امکان پذیر نیست .

نظر دهید