۰۳ مرداد ۱۳۹۸

بیش از یک میلیارد رنگ در مانیتورهای Nano IPS UltraGear ال‌جی ببینید

 مانیتورهای مخصوص بازی UltraGear با طیف رنگ ۹۸ درصدی DCI-P3 ترکیبی از کیفیت تصویر عالی و سرعت خیره‌کننده برای ارائه تجربه غوطه‌ورکننده به شیفتگان بازی‌های کامپیوتری هستند.

مانیتور Nano IPS UltraGear ال‌جی در نمایشگاه CES 2019 مخصوص علاقه‌مندان به بازی معرفی شد. این محصول از فناوری گرافیک NVIDIA G-SYNC و نرخ تازه‌سازی یا ریفرش ریت ۱۴۴ هرتز برای ارائه تجربه روان و سریع بازی بدون پرش و اختلال در تصویر پشتیبانی می‌کند. تصاویر زنده و طبیعی با رنگ‌های خیره‌کننده در وضوح ۱۶۰۰×۳۸۴۰ پیکسل استاندارد هستند و ۹۸ درصد از گاموت رنگ DCI-P3 را پوشش می‌دهند.

طیف رنگ ۹۸ درصدی DCI-P3  

مانیتور Nano IPS UltraGear ال‌جی ۹۸ درصدی از فضای رنگ DCI-P3 را پوشش می‌دهد؛ یعنی همان استاندارد مورد استفاده در صنعت فیلم‌سازی که محدوده وسیعی از رنگ‌های موجود را تضمین می‌کند.

تنظیم دقیق طیف‌رنگیِ حاصل از نور پس‌زمینه به ال‌جی اجازه می‌دهد تا رنگ‌های نمایش داده‌شده را بهبود دهد. این مانیتور می‌توانند ۱.۰۷ میلیارد رنگ را به‌نمایش بگذارند؛ این میزان ۹۸ درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. دست کم روی کاغذ، توانایی این مانیتورها در تولید رنگ، حتی بالاتر از مانیتور حرفه‌ای ۳۱MU97-B ال‌جی قرار می‌گیرد.

7e5d56d2-1537-4228-b587-1ea6800da238

از نظر تئوری، تنظیم دقیق طیف‌رنگیِ حاصل از نور پس‌زمینه می‌تواند به بهبود نسبت کنتراست هم کمک کند و استانداردهای روشنایی، تولید رنگ مشکی و کنتراست مربوط فناوری HDR را به‌دست آورد.

مانیتورهای UltraGear Nano IPS در دو سایز ۳۸ اینچ ( مدل ۳۸GL950G) و ۲۷ اینچ (مدل ۲۷GL850) از ریفرش ریت ۱۴۴ هرتز، وضوح بالا (مدل ۳۸GL950G با ۳۸۴۰x 1600 پیکسل، مدل ۲۷GL850 با ۲۵۶۰x 1440 پیکسل) و گاموت رنگ وسیع (۹۸ درصد DCI-P3) برای ارائه تصاویر شفاف و زنده با جزییات زیاد و بدون پرش برخوردار است.

مانیتور بزرگ‌تر برای افزایش حس غوطه‌ور شدن گیمر در بازی با نسبت تصویر ۲۱ به ۹، نمایشگر منحنی، طراحی بدون حاشیه، نور پیرامون Sphere Lighting 2.0 و لامپ‌های RGB در پشت مانیتور بهره می‌برد که نور پیرامون را در زمان بازی بیشتر می‌کند تا با تغییر رنگ نور با اکشن‌های روی نمایشگر هماهنگ باشد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید