۲۶ شهریور ۱۳۹۸

گالری تصویری: خانه هوشمند ال‌ جی در بخش ThinQ Home نمایشگاه IFA 2019

ال‌جی در نمایشگاه IFA 2019 امسال، بزرگترین نمایشگاه فناوری اروپا، نشان داد که چطور مجدانه قدم به عرصه هوش مصنوعی گذاشته است. مجموعه محصولات ۲۰۱۹ ال‌جی خودشان گویای همه چیز هستند: هوشمندی، قدرت و زیبایی.

در گالری زیر می‌توانید جدیدترین محصولات هوشمند ال‌جی در نمایشگاه IFA 2019 برلین را مشاهده کنید و ببینید چطور آینده به صورت یکپارچه با سبک زندگی ما اجین می‌شود.

با پلت‌فرم ThinQ ال‌جی زندگی هوشمندتر می‌شود. فناوری ThinQ ال‌جی آینده را وارد زمان حال کرده است و خانه شما را وادار می‌کند که همه کارهای سخت را خودش انجام دهد تا شما زمان بیشتری را صرف کارهایی کنید که دوستش دارید.

ال‌جی در نمایشگاه IFA یک خانه هوشمند را در بخش ThinQ Home به نمایش گذاشت و در یک تور جذاب به بازدیدکنندگان نشان داد که چطور همه لوازم خانه می‌توانند با همدیگر کار کنند.

ایده آشپزخانه هوشمند این است که در آینده همه لوازم خانگی به هم متصل شوند تا بتوانند نیازهای صاحبخانه را پیش‌بینی کند و مدت زمان تدارک و آماده‌سازی هر چیزی را به حداقل برساند. لوازم خانگی ThinQ ال‌جی تحقق این نگرش را نزدیک‌تر از همیشه کرده است.

ال‌جی الکترونیکس فناوری تشخیص صدا را از طریق برنامه کاربردی LG ThinQ (برنامه SmartThinQ سابق) ارائه کرد. مشتریان می‌توانند خیلی راحت‌تر از هر جایی که هستند به لوازم خانگی هوشمند LG ThinQ خود متصل شوند. این برنامه که اولین برنامه کاربردی موبایل برای مدیریت لوازم خانگی هوشمند است به زبان انگلیسی برای سهولت در فناوری تشخیص صدای دستیار گوگل می‌تواند لوازم خانگی ال‌جی مجهز به وای-فای نظیر ماشین لباسشویی، خشکشویی، ظرفشویی، یخچال، فر، جاروبرقی، دستگاه تهویه مطبوع، تصفیه هوا و چند محصول دیگر را مدیریت کند.

نمایشگاه IFA 2019 سکوی پرواز سرویس خدمات مشتری نوآورانه ال‌جی بر پایه هوش مصنوعی بود. سرویس Proactive Customer Care ال‌جی از هوش مصنوعی و پیشرفته ‌ThinQ ال‌جی بهره می‌برد تا خدماتی نظیر پشتیبانی شخصی‌شده، هشدار به کاربر در جهت برطرف کردن مشکلات لوازم خانگی و پیشنهاد دادن نکات مفید و راهکارهایی برای بیشینه کردن عملکرد و طول عمر محصولات را ارائه دهد.

سرویس خدمات مشتری Proactive Customer Care با استفاده از جدیدترین فناوری هوش مصنوعی برای مطلع کردن صاحبان لوازم خانگی از مشکلات احتمالی قبل از رخ دادن آنها طراحی شده است. این سرویس در صورت لزوم به مراجعه تکنسین‌ها سرعت می‌بخشد و اطلاعاتی در مورد نحوه حفظ عملکرد بهینه محصولات ال‌جی ارائه می‌دهد.

ال‌جی در نمایشگاه IFA 2019 مجموعه لوازم خانگی ThinQ خود را با ترکیب Amazon Dash Replenishment برای بازار اروپا معرفی کرد تا مزایای خانه هوشمند و کاملا اتومات را با قدرت پلت‌فرم هوش مصنوعی ال‌جی تلفیق کند؛ پلت‌فرمی که با سیستم هوشمند سفارش مجدد مایحتاج آشپزخانه و تحویل آنها تکمیل می‌شود.

لوازم خانگی ال‌جی ThinQ با سرویس Dash Replenishment آمازون زحمت و دردسرهای مکرر سفارش مجدد مایحتاج ضروری منزل را کم می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد تا در زمان کم شدن مواد شوینده، سیستم سفارش هوشمند مجدد برای تأمین مواد از آمازون ایجاد کنند تا هیچ وقت کمبود مایحتاج ضروری منزل را حس نکنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید