۲۴ مهر ۱۳۹۸

آیا می‌دانید ماشین لباسشویی شما پزشک رایگان دارد؟

ماشین لباسشویی شما مجهز به یک پزشک هوشمند و رایگان است!

با قابلیت عیب‌یابی هوشمند‌ (Smart Diagnosis) در ماشین لباسشویی ال‌جی می‌توانید با استفاده از گوشی و بدون نیاز به پشتیبانی فنی، مشکلات ماشین لباسشویی خود را رفع کنید.

تشخیص هوشمند رایگان یک نرم‌افزار ساده است که به تازگی به پلت فرم LG SmartThinQ افزوده شده و به لوازم خانگی شما امکان می‌دهد به شما (و ال‌جی) بگویند چه مشکلی پیش آمده و مهم‌تر از همه، چگونه آن را تعمیر کنید! و اگر قطعه‌ای لازم شد، مطمئن خواهید بود که تعمیرات با سرعت هر چه بیشتر انجام خواهد شد و اطمینان حاصل خواهید کرد که همه اطلاعات مربوطه در مورد ماشین لباسشویی دقیق است و تعمیرکار قطعات لازم را در مراجعه همراه خودش دارد!

ال‌جی می‌خواهد تجربه نامطلوبی که مشتریان با مشکلات لوازم خانگی داشتند را تا حد ممکن بی‌زحمت و دردسر کند. به همین علت، به تشخیص یا عیب‌یابی هوشمند روی آورده است. لوازم خانگی ال‌جی با ده سال ضمانت موتور Direct Drive ماشین لباسشویی و کمپرسور خطی در یخچال‌فریزرها برای دوام طولانی ساخته شده‌اند. ال‌جی اطمینان دارد که همه از سال‌ها شست‌وشو با محصولات ال‌جی لذت خواهند برد. اما گاهی اوقات، کوچکترین چیزها، مانند لوله‌های بسته‌شده یا جورابی که گیر گرده، می‌تواند مشتریان را کمی عذاب دهد.

۱ نظر

Reza ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ پاسخ

ماشین لباسشویی من آب رو گرم نمی کونه

نظر دهید