۲۵ آبان ۱۳۹۸

ال جی K20؛ طراحی ‌شده برای لذت بردن شما

قابلیت‌های تلفن هوشمند و باریک ال جی K20 همانند ظاهر آن عالی است، ظاهری با طراحی ارگونومیک تا استفاده با یک دست را بسیار آسان سازد. راحتی و شیک بودن بی‌نظیر آن را احساس کنید.

صفحه نمایش 18:9 FullVision؛ مشاهده قابلیت‌های دیگری که دوست دارید

صفحه نمایش 5.45 اینچی بدون حاشیه شما را به شگفت می‌آورد و این احساس را به شما می‌دهد که بخشی از هر صحنه هستید. با فضای سرگرمی وسیع، غرق در تماشای محتوا در تلفن خود شوید.

MC-K20-NewMoroccanBlue-02-18-9-FullVision-Desktop_V

ظرفیت باتری زیاد؛ باتری که تمام روز با شماست

کافی است یکبار برای مصرف کل روز شارژ کنید. 20% بهبود از 8.9 ساعت تا 10.7 ساعت پخش محتوا در زمان قرار داشتن صفحه در حالت روشنایی کامل. اکنون استفاده از تلفن را بدون فکر کردن به شارژر به حداکثر برسانید.

MC-K20-NewMoroccanBlue-03-Large-Battery-Capacity-Desktop

*هنگام استفاده از صفحه نمایش در حالت روشنایی پیش‌فرض.

شگردهای سلفی جذاب؛ میانبرهای جذاب برای سلفی گرفتن

اوج هیجان در هر بار سلفی گرفتن. تلفن را 1 ثانیه ثابت نگه دارید تا چهره تشخیص داده شود و سلفی با عکس خودکار ثبت شود. از حرکت دست برای ثبت سلفی بی‌نقص یا چهار عکس پشت سر هم استفاده کنید.

MC-K20-NewMoroccanBlue-04-Fun-Selfie-Tricks-Desktop

فلش سلفی؛ سلفی‌هایی بالاتر از تمام دوربین‌‌ها

فلش LED رو به صورت، نور چهره و محیط اطراف شما را به وسیله نوری بی‌نظیر افزایش می‌دهد. این فلش تمام قسمت‌های تیره، خاکستری و سیاهی را برای ثبت سلفی‌هایی با کیفیت دوربین اصلی تعریف می‌کند.

MC-K20-NewMoroccanBlue-05-Selfie-Flash-Desktop

ضربه زدن و عکس گرفتن؛ عکاسی آسان شده است

با «ضربه زدن و عکس گرفتن»، ثبت لحظه‌ها سریع‌تر از گذشته است. کافی است روی نقطه کانونی ضربه بزنید تا فوکوس صورت گیرد و سپس دوباره روی تصویر ضربه بزنید. اکنون ثبت فوری عکس‌های عالی آسان و بی‌دردسر شده است.

MC-K20-NewMoroccanBlue-06-Tap-&-Shoot-Desktop_V

مشخصات نظامی؛ آماده مقاومت

آماده برای هر شرایط. دوام رتبه نظامی باعث می‌شود هر روز با اعتماد به نفس از دستگاه خود استفاده کنید. گواهی MIL-STD-810G تلفن ثابت می‌کند که می‌تواند تمام روز برای شما دوام بیاورد.

*مشخصات MIL بر اساس الزامات MIL-STD-810G توسط آزمایشگاه‌های MET آزمایش شده است. این به هیچ وجه بیانگر تضمین یا تایید وزارت دفاع ایالات متحده نیست.

MC-K20-NewMoroccanBlue-07-Mil-Spec-Desktop

دکمه دستیار گوگل؛ کمک در دستان شما قرار دارد

دستیار گوگل اکنون دارای دکمه اختصاصی است. کافی است آن را لمس کنید تا دستیار خود را بدون گفتن “!Hey Google” بیدار کنید. دستور هماهنگ LG به شما اجازه می‌دهد فقط با صدای خود به قابلیت‌های ویژه تلفن خود دسترسی پیدا کنید.​

MC-K20-NewMoroccanBlue-08-Google-Assistant-Button-Desktop

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید