۰۹ آذر ۱۳۹۸

زیبایی‌های ماشین لباسشویی TWINWash ال جی را در خانه خود تجسم کنید

طراحی مدرن ماشین لباسشویی TWINWash ال جی بر اساس دوام و زیبایی بوده است. از قسمت کوچک گرفته تا جزئیات و مواد استفاده شده، در همین راستا بکار گرفته‌شده‌اند. درب مشکی با شیشه مقاوم و محافظ قدرتمند نشان دهنده تعهد ما به زیبایی و دوام است.

دوام و زیبایی ویژگی منحصر به فرد در طراحی ماشین لباسشویی TWINWash ال جی است؛ طرحی از سادگی و در عین حال کارایی که در گذر زمان قدیمی نمی گردد.

برای مشتریانی که اولویت آن‌ها مصرف انرژی و دوام محصول است، سیستم Centum بکار رفته در ماشین‌ لباسشویی‌های ال‌جی، چه برای خشک‌کردن لباس و چه فرآیند شستشو و خشک‌کردن ترکیبی، بهترین گزینه است.

با لباسشویی TWINWash ال‌جی می توانید دو دسته لباس را به صورت همزمان و جدا از یکدیگر بشویید. مثلا لباس‌های سفید و رنگی، یا ملحفه و لباس کودکان و یا لباس‌های سنگین و حجیم. یک دسته از لباس‌ها را در محفظه بالایی و اصلی و دسته دیگر لباس‌ها را در TWINWash Mini بشویید.

41660942_1871809879571515_7306388691768507219_n

در ماشین لباسشویی اصلی، لباس های معمولی با حجم بالا را بشویید، در حالیکه مینی واشر  Mini Washer در حال شستشوی لباس های ظریف به صورت همزمان است. همچنین با سیستم شستشوی سریع، TurboWash می توانید در هر بار شستشو تا ۳۰ دقیقه در زمان صرفه کنید.

 ماشین لباسشویی TWINWash ال‌جی از لحاظ زیبایی نظیر ندارد. در حالی که محفظه اصلی شوینده حجم زیادی از لباس‌ها را در خود جای می‌دهد، قسمت TWINWash Mini می‌تواند شستشوی متفاوت و با حجم کمتری را انجام دهد. طراحی ارگونومیک و زیبا شامل صفحه LCD تمام لمسی با رابط کاربری دایره‌ای در قالب در شیشه‌ای و پوشش لعاب داده‌شده و براق خارجی که مانع به‌جا ماندن اثرانگشت می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید