۰۳ دی ۱۳۹۸

باغ علم کودک ال جی درست مثل خانه شماست

‌خانه جاییه که در سال‌های اول زندگی، تقریبا تمام دنیای کودکه و بچه‌ها از زمانی که توان خزیدن و راه رفتن را پیدا می‌کنن، همواره در پی کشف گوشه و کنار آن و رازهای نهفته در هر دستگاه و وسیله‌ای هستن اما به دلیل خطراتی که آنها را تهدید می‌کنه، اغلب از دست زدن به وسایل منزل و دستگاه‌های گوناگون منع می‌شن. لذا این لیست ممنوعه خانه تا همیشه برای بچه‌ها به عنوان یک راز بزرگ و ناشناخته باقی می‌مونه💫

بخش «داستان خانه» باغ علم کودک ال‌جی قراره به همین کنجکاوی‌های کودکانه پاسخ بده و وسایل منزل رو رمزگشایی کنه.

در این قسمت، کودکان با همراهی و راهنمایی مربیان باغ علم کودک با قسمت‌های گوناگون خانه و وسایل خانگی آشنا می‌شن و با تمرین و بازی شیوه کار آن‌ها را می آموزن برای مثال در قسمت «جادوی پرده آبی» با شیوه تولید برنامه‌های تلویزیونی و روش ارسال صدا و تصویر از طریق امواج آشنا می‌شن و البته در یک بازی دسته‌جمعی جالب خودشون بازیگر یک فیلم کوتاه ماجراجویانه خواهند بود.

photo_2017-10-22_11-22-041-e1508742482391

در «جام‌جهانی روبات‌ها» با کنترل جاروبرقی‌های روباتی ال‌جی یک مسابقه فوتبالجانانه خواهند داشت و با تکنولوژی‌های به کار رفته در این محصول و شیوه الهام آن‌ها از طبیعت هم آشنا می‌شن.

بخش «ابر اسکنر» قراره مشاهده اجزا درونی و شیوه کارکرد وسایل گوناگون خانه را برای کودکان روشن کنه تا برای ارضای حس کنجکاوی کمتر به جان وسایل خانه بیافتن!

در دیگر بخش‌های «داستان خانه» هم کودکان با شیوه کار اسباب‌بازی‌های گوناگون همچون فریزبی، جعبه موسیقی، ماشین کنترلی و غیره آشنا شده و همچنین روش تولید، انتقال و مصرف انرژی برق را به شکل عملی و همراه با سرگرمی آموزش خواهند دید. ‌
‌‌

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید