۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

تلویزیون LG NANOCELL ؛ حریف تمرینی جدید شما

داشتن اندام متناسب همیشه موضوعی چالش‌برانگیز بوده و در برهه فعلی با فاصله‌گذاری اجتماعی از هرزمانی سخت‌تر شده است.

با تعطیلی باشگاه‌ها و پارک‌ها دیگر امکان و انگیزه زیادی برای انجام تمرینات کاردیو یا HIIT (تمرین‌های تناوبی تنشی) باقی نمانده، مگر اینکه بخواهید تنهایی در محل‌های خلوت با دوچرخه دوری بزنید.

ال‌جی ترکیه برای تشویق مردم به فعالیت بدنی بیشتر ایده‌ای را اجرا کرده که نه‌تنها سرگرم‌کننده است، بلکه به افراد انگیزه لازم را هم برای تمرینات ورزشی می‌دهد؛ و جدای از همه این‌ها، کاربران شانس برنده شدن یک تلویزیون جدید ۵۵ اینچی LG NanoCell را هم خواهند داشت. LG NanoCell Indoor Cycle Challenge یک رویداد تعاملی دوهفته‌ای است که شرکت‌کنندگان طی این مدت علاوه بر انجام تمرینات ورزشی و سرگرمی در رقابت با دیگران، فرصت کسب امتیاز و بردن تلویزیون را به دست آورند.

این رویداد علاوه بر اینکه به مردم ترکیه در سراسر کشور کمک کرد تا با یکدیگر ارتباط داشته و ورزش کنند، برای ال‌جی هم فرصت ارتباط با مشتریان را فراهم آورد تا با میزان تأثیر و اهمیت تلویزیون‌های NanoCell در زندگی روزمره کاربران آشنا شوند. ویژگی‌های شگفت‌انگیز و ارزشمندی همچون Smart Screen Share و Apple AirPlay 2 و کنترل صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی، به همراه Magic Remote و رابط کاربری webOS باعث شده تلویزیون NanoCell به‌راحتی اپلیکیشن‌های تمرینات ورزشی موجود روی موبایل‌های هوشمند را در صفحه بزرگ خود به نمایش گذارده و استفاده از دامنه وسیعی از ویدیوهای آنلاین تمرینات ورزشی را ممکن سازد.

رویداد LG NanoCell Indoor Cycle Challenge توسط ال‌جی ترکیه و با همکاری SWEATers برگزار شد که یکی از پلتفرم‌های آنلاین محبوب میان جامعه ورزشی ترکیه است. تنها تجهیزات لازم برای شرکت در این چالش، یک دوچرخه معمولی و ابزار کمکی smart trainer است که در اغلب فروشگاه‌های بزرگ ورزشی عرضه می‌شود. با این ابزار دوچرخه معمولی شما به یک دوچرخه درجا تبدیل می‌شود که امکان اتصال به اغلب اپلیکیشن‌های موبایل تمرینی مشهور را هم دارد. شرکت‌کنندگان این چالش باید طی دو هفته ۱۰ دور ۴۵ دقیقه‌ای رکاب زنی با متوسط سرعت ۲۹ کیلومتر را به اتمام می‌رساندند. اپلیکیشن‌هایی چون TacX و Rouvy و Zwift امکان حضور مجازی در مشهورترین پیست‌های دوچرخه‌سواری را برای ورزشکاران فراهم می‌آورند؛ و هنگامی‌که به شکل بیسیم به یک تلویزیون بزرگ مانند NanoCell وصل شوند، این دوچرخه‌سواری مجازی بسیار جذاب‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌گردد.

تاکنون شرکت‌کنندگان این رویداد بیش از ۴۰۰ پست و استوری اینستاگرامی با هشتگ #lifeisgoodwhenyousweat منتشر کرده‌اند که تصویر‌گر تلاش‌هایشان برای برنده شدن در این چالش است. این محتوای غنی تولیدی طی رویداد به‌خوبی در شبکه‌های اجتماعی مختلف موردتوجه قرارگرفته و باعث گردیده تا تعداد هر چه بیشتری از افراد در قرنطینه خانگی فعالیت‌های ورزشی‌شان را از سر بگیرند.

Kubilay Dokumcu برنده چالش LG NanoCell Indoor Cycle  و صاحب تلویزیون جدید ۵۵ اینچی ال‌جی است که این رویداد را برنامه‌ای بسیار انگیزشی و قابل‌توجه می‌داند: «من دوست داشتم در خانه هم فعالیت‌های ورزشی‌ام را ادامه دهم و چالش ال‌جی باعث شد دلیل خوبی برای رها کردن کاناپه و پدال زدن داشته باشم. رویکرد رقابتی این برنامه را دوست داشتم، اما فکر می‌کنم تلویزیون ۵۵ اینچی LG NanoCell را بیشتر از همه این‌ها دوست داشته باشم.»

با تلویزیون‌های NanoCell ال‌جی مصرف‌کنندگان یک حریف تمرینی توانمند در خانه خواهند داشت که انگیزه لازم برای فعالیت و ورزش درون منزل را به آن‌ها می‌دهد. فرقی ندارد طرفدار یوگا و آیروبیک باشید یا بخواهید با دمبل تمرین کنید، یا اینکه حرکات الهام‌بخش پیلاتیس را انجام دهید، تلویزیون اتاق پذیرایی‌تان می‌تواند جایگزینی عالی برای مربی و باشگاه باشد؛ و بعد از تمرینات روزانه، کنترل ساده و راحت و محتوای فوق‌العاده ارائه‌شده روی تلویزیون NanoCell ال‌جی به کمکتان می‌آید تا برای استراحت روی مبل لم‌داده و به دنبال برنامه موردعلاقه‌تان بگردید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید