۰۸ خرداد ۱۳۹۹

کولرهای گازی DUAL COOL ال جی برای خنکی بیشتر و کم صداتر

با موتور اینورتر در کولرهای گازی DUAL COOL ال جی با کمترین صدا در آرامش استراحت کنید و از هوای دلچسب لذت ببرید.زیبایی علاوه بر صرفه جویی در انرژی با کولرهای گازی DUAL COOL ال جی؛ DUAL Inverter Compressor با فرکانس محدوده عملیات صرفه‌جویی در انرژی، موجب صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی نسبت به کمپرسور معمولی می‌شود. به لطف این کمپرسور، هوا بیشتر و سریع‌تر پخش می‌شود.

فناوری اینورتر دوگانه‌ ضمن خنک‌کنندگی بالا، توانسته است در مقایسه با کمپرسورهای دور ثابت، تا ۵۳ درصد کاهش مصرف برق را به ارمغان بیاورد. دوآل اینورتر به دستگاه امکان می‌دهد که در سرعت‌های مختلف کار کند؛ سرعت‌هایی که بر‌اساس دمای فضای داخل منزل تنظیم می‌شوند؛ کمپرسورهای دوآل اینورتر درست مثل یک خودرو با گیربکس اتوماتیک عمل می‌کنند و تنها در صورت نیاز در دنده‌ی بالاتری کار می‌کنند.

دوآل اینورتر یا دوآل کول، همان‌طور که از اسم آن مشخص است، از دو روتور در کمپرسور بهره می‌برد. این ابتکار باعث شده است تا دستگاه، ضمن عملکرد بهینه‌تر، آلودگی صوتی کمتری نیز ایجاد کند. فناوری دوآل کول با امکان پرتاب باد تا بیش از ۹ متر، باعث می‌شود محیط منزل خیلی سریع خنک شود و کمپرسور با سرعت کمتری کار کند.

39927562_684365608585583_8410899770816782010_n

جریان آرام و دلنشین باد در خانه، نه تنها مزاحمتی ندارد بلکه احساسی از آرامش و تجربه یک لحظه دلنشین را هدیه می‌کند.

تولید انرژی های پاک مثل برق هزینه های زیادی به همراه دارد. میتوان با راهکارهای ساده، سهمی مهم در صرفه جویی و توزیع عادلانه این انرژی ها داشت. برای مثال میتوان به روشهای زیر عمل کرد:

۱- داخل ساختمان را بیش از حد خنک نکنید. مناسب ترین دمای اتاق ۲۱ درجه است.

۲- فیلترهای دستگاه را مرتب تمیز کنید تا جریان هوا مسدود نشود.

۳- مسیر جریان هوا را به صورت عمودی یا افقی تنظیم کنید تا هوا در جریان باشد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید