۲۴ تیر ۱۳۹۹

موبایل شما ؛ کنترل کولر گازی ال جی شما

با برنامه کاربردی LG ThinQ در تلفن هوشمند، شما می توانید هر جا که باشید دستگاه تهویه مطبوع هوای خود را خاموش یا روشن کنید، حالت آن را تغییر دهید ، دما را تنظیم و کم یا زیاد کنید. 

با فرمان‌های ساده از طریق تلفن همراه، شما می‌توانید زمان روشن و خاموش شدن دستگاه کولر گازی خود را کنترل کنید، حواستان به دمای هوای منزل خود باشد و حتی فرایند تمیزکاری خودکار در مایکروویو خود را بررسی کنید.

با فناوری Smart ThinQ دسترسی به سیستم تهویه هوا در هر زمان و از هر نقطه با یک دستگاه مجهز به Wi-Fi و برنامه کنترل منحصر به فرد لوازم خانگی ال‌جی میسر می‌شود.

سیستم تشخیص هوشمند Smart Diagnosis به کاربران اجازه می‌دهد به آسانی تنظیمات، نصب، رفع مشکل و سایر اطلاعات را مستقیماً از تلفن هوشمند کنترل کنند.

06_Smart-ThinQ_D

در زمانی که شما هر مشکلی با دستگاه کولر گازی خود دارید، قابلیت عیب‌یابی هوشمند، به شما در برطرف کردن فوری و مفید مشکلات کمک می‌کند. لوازم خانگی شما می‌تواند با انتشار اطلاعات صوتی با مرکز تماس ال‌جی، از طریق تلفن با مرکز خدمات (smart Diagnosis) و یا از طریق وای-فای با برنامه هوشمند (Smart ThinQ) ارتباط برقرار کند تا تشخیص ایراد انجام گرفته و راهکارهای فوری و آسان جهت رفع ایراد ارائه شود.

rys 1

دستگاه‌های تهویه هوای ال‌جی برای نصب آسان‌تر و کارآمدتر – بدون توجه به محیط اطراف و تعداد افراد نصب کننده – طراحی شده است. با کاهش تعداد افراد و زمان مورد نیاز، اکنون می‌توان دستگاه‌های تهویه هوای بیشتری در زمانی کوتاه‌تر در منازل نصب کرد.

جهت استفاده از این تکنولوژی هوش مصنوعی، برنامه Smart ThinQ را از Play Store و یا App Store دانلود و بر روی گوشی کاربر نصب می کنیم . همچنین جهت اتصال به اینترنت و دستگاه، به یک روتر جهت ارتباط نیاز می باشد .

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید