۰۵ تیر ۱۳۹۹

بررسی کوتاه وب سایت دیجی رو از ال جی ولوت

یک گوشی زیبا و جذاب با سخت افزار میان‌رده

ال جی چند سالی است که در بازار گوشی‌های هوشمند از کورس رقابت عقب مانده اما این باعث نمی‌شود تا این برند محبوب و قدیمی به این راحتی‌ها میدان را خالی کند. ال جی امسال به منظور بازگشتی قدرتمندتر به عرصه تولید گوشی و افزایش سهم خود از این بازار جذاب، سعی کرده تا تحولی را در خطوط تولید خود ایجاد کند و این تحول از گوشی ال جی ولوت (LG Velvet) آغاز شده است.

این گوشی با سخت‌افزاری میان‌رده، طراحی جدید و منحصر به فرد، پشتیبانی از شبکه‌های فایو جی و در نهایت با قابلیت اتصال صفحه نمایش دوم به وسیله یک قاب ویژه، گزینه‌ای جذاب برای خریداران به نظر می‌رسد. اما آیا این محصول می‌توان ضامن خروج ال جی از رکورد چند ساله باشد؟ پاسخ به این سؤال به این زودی‌ها ممکن نخواهد بود و باید منتظر اتفاقات آتی باشیم اما به هر حال در ادامه قصد داریم تا به صورت اجمالی ال جی ولوت را مورد بررسی قرار داده و شما را با ویژگی‌های ظاهری و سخت‌افزاری آن بیشتر آشنا کنیم. با دیجی رو همراه باشید.

digiro-5346-1-600x400

بسته‌بندی ال جی ولوت

ال جی ولوت در حال حاضر با قیمت 650 یورو در اروپا به فروش می‌رسد، اما محتویات بسته این محصول در مجموع شامل اقلامی به ارزش 400 یورو است و با این حساب به نظر می‌رسد با یک پیشنهاد وسوسه انگیز از جانب ال جی روبرو هستیم.

اولین چیزی که در مورد ال جی ولوت نظر شما را به خود جلب می‌کند، رنگ جالب بدنه آن موسوم به Illusion Sunset است. البته افکت‌های ظاهری این گوشی تنها از طریق رنگ به دست نیامده و در واقع سطح براق و آینه‌ای آن باعث شده تا بسته به زاویه تابش نور، ترکیبی از رنگ‌های قرمز، صورتی و طلایی را روی بدنه شاهد باشیم که جذابیت دوچندانی به گوشی می‌دهد. در عمل، ال جی ولوت زیر تابش نور به هر رنگی دیده می‌شود و جلوه بسیار زیبایی دارد.

digiro-5355-600x400

ال جی ولوت

باید اعتراف کرد که عکس‌های ال جی ولوت به خوبی قادر نیستند سطح زیبایی بدنه آن را به معرض نمایش بگذارند و باید گوشی را در دست بگیرید تا تغییر طیف‌های رنگ و رقص نور را روی آن مشاهده کرده و به خارق العاده بوده کار شرکت سازنده پی ببرید.

اما قسمت پشتی و زیبای بدنه تمام چیزی نیست که ال جی ولوت ارائه می‌کند. این گوشی در جلوی بدنه خود نیز به یک صفحه نمایش بسیار بلند با نسبت تصویری 20.5 به 9 مجهز شده که برای علاقه‌مندان فیلم دیدن در گوشی یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود. البته بلند بودن گوشی تبعاتی هم داشته و به عنوان مثال کلید پاور کمی بالاتر از حد معمول قرار گرفته و دسترسی به آن کمی مشکل‌تر از بقیه گوشی‌ها است. البته این موضوع چندان هم مهم نیست و می‌توان از کنار آن رد شد.

digiro-5351-600x400

صفحه نمایش ثانویه ال جی ولوت

با وجود بلندی نسبتاً زیاد بدنه و باتری بزرگ 4300 میلی آمپر ساعتی، ولوت به طرز شگفت‌انگیزی سبک است. طرفداران موسیقی هم مطمئناً از دیدن جک صوتی 3.5 میلی متری در قسمت پایین بدنه و درست در کنار پورت USB-C، خوشحال خواهند شد.

ما در بررسی کوتاه خود، قاب ویژه ال جی ولوت را هم که یک صفحه نمایش ثانویه را به آن اضافه می‌کند، امتحان کردیم. این ابزار جانبی از طریق پورت USB-C به گوشی متصل می‌شود تا بتوانید از نمایشگر دوم نیز برای نمایش محتوا استفاده کنید. همان‌طور که گفتیم این ابزار به صورت یک قاب محافظ طراحی شده اما در صورتی که بخواهید تمام وقت از آن استفاده کنید، مزیت سبک وزن بودن ال جی ولوت را از دست خواهید داد، چون این قاب تا حد زیادی به وزن آن اضافه می‌کند.

digiro-5353-600x400

قاب نمایشگر دوگانه ال جی ولوت

از آنجا که صفحه نمایش دوم از طریق درگاه USB-C به گوشی متصل می‌شود،‌ال جی یک پین مغناطیسی پوگو هم روی قاب پیاده‌سازی کرده که امکان شارژ سیمی با سرعت 25 وات را فراهم می‌کند. البته ال جی ولوت از شارژ بی‌سیم 9 وات هم پشتیبانی می‌کند که در هنگام اتصال قاب به گوشی می‌توان از آن استفاده کرد.

ال جی ولوت همان‌طور که وعده داده شده بود، یک محصول جذاب،‌ زیبا و خوش‌ساخت است. اما با این حال میان‌رده بودن آن چیزی است که باید پذیرفت و نباید انتظار بالایی از سخت‌افزار آن داشت. در مجموع، به نظر می‌رسد ال جی به خوبی توانسته از عهده کاری که قصد انجامش را داشته برآید و حال باید منتظر ماند و دید این کار چه نتیجه‌ای خواهد داشت و ولوت تا چه حد مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

منبع: وب سایت دیجی رو

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید