۱۲ اسفند ۱۴۰۰

به زودی: عرضه اندروید 12 برای تلفن هوشمند ال‌جی Velvet

ال‌جی تا چند هفته آینده اندروید 12 را برای تلفن هوشمند ال‌جی Velvet عرضه خواهد کرد.

مدت کوتاهی پس از اعلام خروج ال‌جی از فضای گوشی های هوشمند در سال گذشته، ال‌جی تایید کرد که به ارائه به روز رسانی‌های نرم افزاری برای دستگاه‌های موجود خود ادامه خواهد داد.

این شرکت به کاربران اطمینان داد که حداکثر سه ارتقاء سیستم‌عامل اندروید را برای همه گوشی‌های پریمیوم منتشر شده در سال ۲۰۱۹ یا بعد از آن منتشر خواهد کرد، در حالی که مدل‌های مقرون‌به‌صرفه که در سال ۲۰۲۰ یا بعد از آن عرضه می‌شوند، دو ارتقاء سیستم‌عامل دریافت خواهند کرد . ال‌جی همانطور که قول داده بود، اکنون اعلام کرده است که در حال کار بر روی ارائه اندروید 12 به LG Velvet در سه ماهه اول 2022 است.

طبق پست اخیر در وب سایت پشتیبانی ال‌جی، تلفن هوشمند LG Velvet به روز رسانی اندروید 12 خود را در سه ماهه اول سال جاری دریافت خواهد کرد. این بدان معناست که کاربران LG Velvet باید ظرف چند هفته آینده این به‌روزرسانی را دریافت کنند.

به احتمال زیاد، نسخه اسنپدراگون 765 ال جی Velvet اولین نسخه ای خواهد بود که اندروید 12 را دریافت می کند. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا ال‌جی این به روزرسانی را برای مدل‌های اسنپدراگون 845 و Dimensity 1000C  منتشر خواهد کرد یا خیر.

علاوه بر این، این پست نشان می‌دهد که ال‌جی به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای LG Wing، Q51، Q52، Q61 و Q92 در سه ماهه اول 2022 ارائه خواهد کرد، اما جزئیات بیشتری در مورد به‌روزرسانی‌های امنیتی به اشتراک گذاشته نشده است. این برنامه به روزرسانی امنیتی نیز محدود به بازار کره است و هیچ اطلاعاتی از ال‌جی در رابطه با زمان‌بندی به روزرسانی نرم افزار برای سایر بازارها نداریم.

برای کسانی که نمی‌دانند، تمامی نسخه‌های LG Velvet با اندروید 10 راه‌اندازی شدند. ال‌جی سال گذشته دستگاه را به اندروید 11 به‌روزرسانی کرد و قبلاً تأیید کرده است که دستگاه اندروید 13 را نیز دریافت خواهد کرد. به محض اینکه شرکت جزئیات بیشتری را در مورد به روز رسانی‌های آینده منتشر کند، حتما به شما اطلاع خواهیم داد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید