۱۹ آذر ۱۳۹۹

نمونه عکس‌های دوربین ال‌جی Velvet برای عکاسی در طبیعت و شهر

تلفن هوشمند ال‌جی Velvet پیشنهاد ما به شما برای عکاسی در دل طبیعت یا در هیاهوی شهر است. اما چرا ال‌جی Velvet باید انتخاب شما باشد؟

LG VELVET مجموعه‌ راه‌کارهای تصویربرداری پیشرفته LG Creator’s Kit را عرضه کرده که بهره‌برداری حداکثری از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دیگر لنزهای با کیفیت فوق‌العاده را در نرم‌افزار دوربین منحصر به فردش امکان‌پذیر ساخته است.

قابلیت Voice Bokeh هم نویز صدای محیطی در ویدیوهای ضبط شده را به حداقل رسانده و سوژه را در مرکز توجه نگه می‌دارد. علاوه بر این ۳D AR Sticker و ۳D Photo Effect باعث می‌شوند تا ثبت تصاویر پرتره از دوستان و خانواده‌تان تجربه‌ای کاملا جدید باشد.

همان طور که گفتیم، یکی از بخش های جالب و پر کاربرد ال‌جی ولوت، بخش افکت بوکه این گوشی هست؛ افکت بوکه به کار رفته در ولوت به خوبی سوژه را از پس زمینه جداسازی می کند و با تنظیمات متنوعی که به شما ارائه می دهد، می توانید به صورت دلخواه، هر قسمتی از تصویر را تار کنید و بر روی سوژه دلخواه خود متمرکز شوید.

دوربین های توانمند این گوشی در تاریکی شب عملکرد خیره کننده ای دارند و همان‌طور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید، شاهد عکس برداری کم نقص و دقیقی هستیم که واقعا قابل تحسین است.

با سه دوربین واید ، الترا واید و ماکرو LG VELVET از هر سوژه ای عکس بگیرید و لذت ببرید. سه دوربین با کیفیت و شفاف در پشت دستگاه قرار گرفته. یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی ، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی زاویه عریض و دوربین ۵ مگاپیکسل برای ثبت تصاویر پرتره است.

همچنین قابلیت های از پرچمدار ها هم در این موبایل قرار داده شده مثل ضبط فیلم های AMSR و Voice Bokeh و … در بخش سلفی یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی وظیفه ی عکاسی از شما را بر عهده دارد.

قابلیت Time lapse Control به کاربران اجازه می‌دهد تا دقیقا تعیین کنند که ویدیوهای‌شان چه سرعت پخشی داشته باشند. ASMR Recording هم دو میکروفون با حساسیت بالای موبایل را به خدمت می گیرد تا بهترین صدای ممکن را با جزئیات خارق‌العاده ضبط کنند.

۱ نظر

hamid ۲۲ آذر ۱۳۹۹ پاسخ

اصلا قرار این گوشی ایران بیاد ؟؟

۴ ماهه میگید هفته های اتی

نظر دهید