۱۲ اسفند ۱۴۰۰

زندگی سالم‌تر و تنفس هوای تمیز و خالص با دستگاه تصفیه هوای ال‌جی PuriCare Aero Tower 

کیفیت پایین هوایی که تنفس می­کنیم نه تنها روی وضعیت جسمانی افراد اثر منفی دارد، بلکه باعث بی‌حوصلگی و بی‌حالی بدن نیز می‌شود. این در حالی است که برخی از مطالعات علمی ثابت کرده‌اند کاهش اکسیژن خون روی قدرت تشخیص افراد و حافظه‌ی آن‌ها هم تاثیر منفی می‌گذارد.

کمبود اکسیژن خون یکی از عوارض رایج تنفس هوای آلوده است. هر چه مقدار ذرات معلق در هوا بیشتر باشد، کیفیت هوا کمتر می‌شود. این ذرات معلق شامل دی‌اکسیدکربن و آلاینده‌های دیگری هستند که باعث بروز واکنش‌های آلرژیک، التهاب راه‌های تنفسی و آسیب دیدن ریه می‌شوند.

به طور کلی، گرفتگی بینی، تنگی نفس، عطسه زیاد، سرفه کردن، سوزش چشم، جاری شدن اشک و سنگین شدن سینه از علائم تنفس هوای آلوده است. افزایش سکته‌های مغزی، اختلالات خواب، آلرژی‌های پوستی و چشمی، تحریک و سوزش گلو، ضعف و خستگی نیز از عوارض آلودگی هوا هستند.

حتی کبد که وظیفه‌ی سم‌زدایی از بدن را دارد نیز ممکن است تحت تأثیر آلودگی هوا دچار اختلال شود و به همین خاطر در روزهای آلوده، بیماری‌هایی مثل کبد چرب تشدید می‌شوند.

حالا سوال این است که برای مقابله با این حجم از مضرات و مشکلاتی که تنفس هوای آلوده برای جسم و روح انسان به دنبال دارد، چه چاره‌ای می‌توان اندیشید! در پاسخ باید بگوییم که حداقل کاری که هر فرد برای خود و خانواده‌اش می‌تواند انجام دهد، پاکسازی و تصفیه هوای داخل خانه است.

پاکسازی 360 درجه‌ای هوا

درست است که ما توان کنترل هوای بیرون از خانه را نداریم، اما می‌توانیم هوای فضای داخلی خانه‌ یا محل کار خود را تصفیه و پاکسازی کنیم؛ به این صورت حداقل در زمانی که در خانه یا محل کار هستیم می‌توانیم از تنفس هوای پاک لذت ببریم. برای این منظور هم بهتر است از دستگاه‌هایی استفاده کنیم که تمامی نیازهای تنفسی ما را برآورده کنند.

جدیدترین نوآوری ال‌جی برای زندگی بهتر وسالم­تر کاربرانش، عرضه دستگاه تصفیه‌ ‌هوای فوق‌العاده جذاب و کارآمد LG PuriCare AeroTower است که علاوه بر فراهم آوردن هوای پاک قابلیت‌ گرمایشی و سرمایشی هم دارد.

در واقع باید گفت ویژگی این دستگاه تصفیه هوا با طراحی شیک و کاربر پسند این است که هوای خالص و تمیز را به شکل 360 درجه در یکی از سه حالت گرمایش، حالت فن یا حالت پخش هوای تازه در فضا پخش می‌کند. و برای استفاده در تمام طول سال ایده‌آل است.

فیلترهای چند مرحله‌ای True HEPA این دستگاه تا 99.97 درصد از انواع ذرات معلق هوا به کوچکی 0.3 میکرون را جذب می‌کنند. قابلیت جذاب دیگر این محصول، فناوری LG UVnano آن است که با کمک نور ماوراء بنفش-C به حذف باکتری‌هایی می‌پردازد که اغلب روی تیغه‌های فن تجمع می‌کنند.

گرما در سرما

از حالت گرمایش ال‌جی PuriCare AeroTower می‌توانید برای انتشار هوای گرم در یک روز سرد، حداکثر تا 30 درجه سانتی‌گراد استفاده کنید. این حالت می‌تواند دمای هوای اتاق را تا پنج درجه سانتی‌گراد در کمتر از 10 دقیقه افزایش دهد.

وزش نسیم خوش‌عطر بهاری در تمام طول سال

حالت فن این دستگاه شیک و کاربردی، یک نسیم با طراوت ایجاد می‌کند که می‌توان شدت وزش آن را در 10 سطح شدت جریان هوای مختلفی که دارد تنظیم کرد.

حالت پخش هوای تازه‌ی این برج خنک‌کننده می‌تواند هوای داخل ساختمان را در هر فصلی با کیفیت بهینه تضمین کند و از طریق پخش‌کننده‌ی Air Guard هوای تمیز و فیلترشده را به سمت بالا و خارج ارائه کند؛ که این باعث ایجاد گردش هوای وسیع‌تر و قوی‌تر می‌شود.

این تصفیه‌کننده‌ی هوا ال‌جی با استفاده از فناوری Air Valley خود ال­جی، دره‌ای از هوا را با پیروی از یک سطح مشخص ایجاد می‌کند. این فرایند باعث ایجاد نسیمی ثابت و ملایم می‌شود که در تمام اتاق به خوبی احساس می‌شود.

سکوت و زیبایی

پره‌های مخروطی و عمودی PuriCare AeroTower کاملاً بی‌صدا هستند به‌طوری‌که فقط 23 دسی‌بل صدای باد از آن‌ها به گوش می‌رسد؛ همچنین با طراحی استوانه‌ای براق، زیبا و مدرنی که دارند به‌خوبی با هر نوع دکوراسیونی سازگاری پیدا می‌کنند. جدیدترین مدل PuriCare ال‌جی در دو رنگ شیک بژ و نقره‌ای عرضه شده­است.

در کنار تمامی ویژگی‌های جذابی که برای PuriCare Aero Tower ال‌جی برشمردیم، باید بگوییم که این دستگاه نه تنها هوای سالم و پاک منتشر می‌کند، استفاده‌ی بسیار آسانی هم دارد. به لطف فناوری ThinQ این دستگاه می‌توانید در آسان‌ترین حالت از طریق برنامه رایگان موبایل LG ThinQ تنظیمات این محصول را از راه دور هم کنترل و بررسی کنید. به این صورت که پیش از رسیدن به خانه، با موبایل خود این برج تصفیه‌کننده را روشن کنید تا به محض ورود از هوای تازه و باطراوت خانه لذت ببرید. این اپلیکیشن برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS موجود است.

این دستگاه در کنار عملکرد و طراحی بسیار شیک، جدیدترین محصول تصفیه هوای ال‌جی با توجه به تجربه‌ی کاربر، راحتی بسیار زیادی را ارائه می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید