۲۵ شهریور ۱۳۹۹

داخل تلفن هوشمند LG WING چیست؟

تلفن هوشمند LG WING محصولی کاملاً متفاوت نسبت به دیگر اسمارت‌فون‌های موجود در بازار است.

بیایید با هم نگاهی به داخل تلفن هوشمند و جدید LG WING بیندازیم تا فناوری‌های اصلی و شگفت‌انگیزی که در دل آن به کار رفته است را ببینیم؛ فناوری‌هایی که این محصول برای اطمینان از دوام بالا و حداکثر استفاده و کاربری امکان‌پذیر کرده است مانند: ساختار قفل دوگانه (Double Lock Structure)، طراحی Dual Spring و Hydraulic Damper و همین طور سابقه‌ای طولانی از مجموعه وسیع آزمایشات دوام و مقاومت. همه اینها و خیلی چیزهای بیشتر از این باعث می‌شود تلفن هوشمند  LG WING شایسته این باشد که اولین قدم‌های اجرای پروژه اکسپلورر باشد.

در این مطلب با قابلیت‌های چرخش نمایشگر دوم و مکانیسم آن آشنا می‌شوید:

کاربر به‌راحتی می‌تواند بین حالت Swivel و Basic جابجا شده و تجربه کاربری کاملاً متفاوت و مبسوطی را لمس نماید. در حالت Swivel یا چرخیده، بخش جلویی موبایل ۹۰ درجه می‌چرخد و امکان استفاده افقی از نمایشگر اصلی را فراهم می‌آورد، علاوه بر آن نمایشگر دوم ۳.۹ اینچی هم فعال می‌شود تا کاربردها و امکانات تازه‌ای در دسترس کاربر قرار گیرند. برای مثال در وضعیت Swivel Mode یک اپلیکیشن می‌تواند هر دو صفحه را به شکل هم‌زمان در اختیار گیرد یا اینکه دو اپلیکیشن جداگانه را به شکل هم‌زمان در دو نمایشگر باز کنید.

هنگام تماشای پلتفرم‌های اشتراک ویدیو و پخش زنده در حالت Swivel Mode، کاربران می‌توانند هم‌زمان با پخش بدون وقفه محتوا در نمایشگر اصلی، از نمایشگر دوم برای فعالیت‌های دیگر استفاده کنند. جهت بهره‌مندی حداکثری از شیوه طراحی منحصربه‌فرد LG WING، شرکت ال‌جی با شرکای پلتفرمی پیشگام صنعتی خود مشارکت تنگاتنگی را آغاز نموده است. هنگامی‌که با استفاده از مرورگر NAVER Whale پیش‌فرض این اسمارت‌فون به تماشای YouTube یا Tubi می‌نشینید، نمایشگر اصلی به پخش ویدیو اختصاص می‌یابد و هم‌زمان نمایشگر دوم کامنت‌ها یا نوار جستجو را در دسترس‌تان قرار می‌دهد. همکاری ال‌جی با دیگر پلتفرم‌های پخش زنده مانند Rave و Ficto باعث شده تا دارندگان LG WING به شکل هم‌زمان بتوانند از نمایشگر اصلی برای تماشای ویدیوی تمام صفحه و از نمایشگر دوم برای ارتباط با بینندگان بهره ببرند.

LG_WING_Navigation

فرم طراحی انقلابی و بهره‌مندی از دو نمایشگر در LG WING شیوه‌های نوین ارتباط با اپلیکیشن‌ها و امکانات موبایل را تسهیل کرده و چندوظیفگی (multitasking) را بسیار آسان ساخته است. کاربران هم‌زمان با تماشای تمام صفحه فیلم‌های موردعلاقه‌شان در نمایشگر اصلی باشکوه این موبایل، می‌توانند در نمایشگر دوم به جستجو درباره بازیگران فیلم پرداخته یا درباره آن با دوستانشان چت کنند. برای سادگی بیشتر، قابلیت Multi App به کاربران اجازه می‌دهد برای جفت اپلیکیشن‌هایی که معمولاً همراه باهم استفاده می‌شوند، میان‌برهای اختصاصی بسازند. علاوه بر این، وضعیت Swivel Mode هنگام رانندگی نیز می تواند بسیار کاربردی باشد ، کاربران هم‌زمان بااینکه روی نمایشگر اصلی نقشه را دنبال می‌کنند، قادرند از نمایشگر دوم برای تماس تلفنی استفاده نمایند، درحالی‌که با دیگر موبایل‌ها هنگام تماس تلفنی، روی نقشه به‌طور کامل پوشانده می‌شود. همچنین تغییر جهت و چرخاندن موبایل LG WING انواع قابلیت‌ها و امکانات کاملاً جدیدی را برای چندوظیفگی و استفاده لذت‌بخش از محتوا فراهم می‌آورد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید