۲۱ آبان ۱۳۹۹

یک تریلر ترسناک از یک فیلم ترسناک! LG WING و SONGBIRD

وقتی تنها راه زنده ماندن با هم بودن است…!

ال جی وینگ (LG WING) و SONGBIRD با مشارکت یکدیگر تصمیم دارند نشان دهند که چطور طراحی پیشرفته تلفن هوشمند LG WING برای نمایش قدرت فناوری موبایل در ایجاد ارتباط بین مردم در موقعیت‌های ناممکن به کار گرفته می‌شود.

سانگ برد (SONGBIRD) یک تریلر جدید در ژانر ترسناک است که به تهیه‌کنندگی مایکل بی و کارگردانی آدام میسون ساخته شده است.

پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با تلفن هوشمند جدید ال‌جی WING این مطلب را بخوانید: LG WING ، تعریف جدید و بی‌سابقه‌ در صنعت تلفن‌های هوشمند

تلفن هوشمند LG WING محصولی کاملاً متفاوت نسبت به دیگر اسمارت‌فون‌های موجود در بازار است. کاربر به‌راحتی می‌تواند بین حالت Swivel و Basic جابجا شده و تجربه کاربری کاملاً متفاوت و مبسوطی را لمس نماید.

maxresdefault (1)

در حالت Swivel یا چرخیده، بخش جلویی موبایل ۹۰ درجه می‌چرخد و امکان استفاده افقی از نمایشگر اصلی را فراهم می‌آورد، علاوه بر آن نمایشگر دوم ۳.۹ اینچی هم فعال می‌شود تا کاربردها و امکانات تازه‌ای در دسترس کاربر قرار گیرند. برای مثال در وضعیت Swivel Mode یک اپلیکیشن می‌تواند هر دو صفحه را به شکل هم‌زمان در اختیار گیرد یا اینکه دو اپلیکیشن جداگانه را به شکل هم‌زمان در دو نمایشگر باز کنید.

فرم طراحی انقلابی و بهره‌مندی از دو نمایشگر در LG WING شیوه‌های نوین ارتباط با اپلیکیشن‌ها و امکانات موبایل را تسهیل کرده و چندوظیفگی (multitasking) را بسیار آسان ساخته است. کاربران هم‌زمان با تماشای تمام صفحه فیلم‌های موردعلاقه‌شان در نمایشگر اصلی باشکوه این موبایل، می‌توانند در نمایشگر دوم به جستجو درباره بازیگران فیلم پرداخته یا درباره آن با دوستانشان چت کنند.

این تریلر در مورد فیلمی است که همه از آن حرف می‌زنند؛ تماشا کنید.

منتظر باشید! به زودی…

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید