۲۷ شهریور ۱۳۹۹

هر خانه، یک گالری هنری! هر خانه، یک تلویزیون LG OLED Gallery Design

هر خانه‌ نیاز به یک تلویزیون با طراحی گالری مثل تلویزیون ال جی دارد؛ این یک شاهکار هنری تمیز و خارق‌العاده در صنعت است!

تلویزیون OLED ال‌جی با طراحی گالری (LG OLED Gallery Design TV) نه تنها مکملی برای سبک زندگی شماست و شما را در دنیایی از هنر غرق می‌کند بلکه خودش یک شاهکار هنری به شمار می‌رود.

خودتان را در دنیای نامتنهای هنر که به دیوار چسبیده اما با سبک زندگی‌تان گره خورده غرق کنید و بگذارید تلویزیون اولد GX گالری ال‌جی یک همراه واقعی برای شما باشد.

در شکوه و زیبایی تلویزیون جدید OLED GX Gallery Design ال‌جی خود را غوطه‌ور کنید. با این تلویزیون زیبا خانه را صحنه هنرنمایی خود کنید. تلویزیون جدید ال‌جی در اوج زیبایی شکفت‌انگیزش سبک دکوراسیون داخلی شما را متحول می‌کند و برای این ساخته و مهندسی شده است که مرکز توجه شما در خانه باشد.

این تلویزیون به دیوار متصل می‌شود و بهترین تجربه تماشای محتوای دلخواهتان را با عزیزان شما برایتان فراهم می‌کند. تلویزیون گالری اولد GX ال‌جی کانون زیبایی خانه شماست.

درهای خانه خود را به روی هنر باز کنید.

تلویزیون جدید ال‌جی با این که به دیوار متصل می‌شود و لمسی از  زیبایی را برای خانه شما به ارمغان می‌آورد اما همان تجربه مشاهده بی عیب و نقص را از هر زاویه‌ای امکان‌پذیر می‌کند.

طراحی‌های اولیه و قدیمی تلویزیون با دیوار فاصله قابل مشاهده‌ای داشتند و تلویزیون شما به دلیل ضخامتش اجازه نمی‌داد که یک دکور تمیز، کامل و ایده‌آلی که می‌خواهید در منزلتان داشته باشد.

اما دیگر لازم نیست نگران این فاصله بین تلویزیون و دیوار باشید زیرا تلویزیون LG OLED GX Gallery Design آن قدر باریک است که وقتی به دیوار می‌چسبد به شکل یکپارچه‌ای با دکور خانه شما تلفیق می‎‌شود و درست مثل یک تابلوی نقاشی هوش از سر شما می‌برد.

سری جدید از تلویزیون‌های ال‌جی با مدل GX و طراحی گالری (Gallery Design) یک شاهکار هنری هستند که از مسئله کاربردی بودن قابلیت‌های تلویزیون در زمان تماشا یک قدم فراتر رفته‌اند.

تلویزیون شما با طراحی گالری تبدیل به یک گالری هنری می‌شود که حتی وقتی تماشایش نمی‌کنید فضای خانه شما  را شیک می‌کند و به صورت یکپارچه با دکوراسیون داخلی شما پیوند می‌خورد.

تلویزیون‌های سری GX ال‌جی با طراحی باریک و تمیزشان و آمیخته شدن با سبک هر اتاق مکملی برای دکوراسیون داخلی شما هستند.

۱ نظر

m.bayat ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ پاسخ

با سلام خدمت شما از بیان این موضوع که تلویزون ها به دیوار میچسبند میتوان به وسیله ای که آنهارا به دیوار نگه میدارد نیز اشاره کرد . براکت دیواری وسیله ای است که انواع تلویزیون ها را به دیوار همچون قاب عکس نگه می دارد .

نظر دهید